فروش نفت روسیه در ماه اپریل در کشاکش تحریم ها رکورد زد

© SputnikРоссию ждут нефтяные сверхдоходы
Россию ждут нефтяные сверхдоходы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
درآمد صادرات نفت روسیه در ماه اپریل به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، فارین پالیسی به نقل از موسسه مالی بین المللی می نویسد، درآمد صادرات نفت روسیه در ماه اپریل می تواند به طور قابل توجهی بهتر از مدت مشابه سال های گذشته باشد.
این روزنامه نوشته است: "تحویل نفت روسیه در ماه اپریل همچنان با سرعتی بی پیشینه است. حتی با وجود تخفیف زیاد در نفت روسیه در مقایسه با معیارهای جهانی، این بدان معناست که درآمد صادرات نفت احتمالاً به طور قابل توجهی از ماه مشابه در سال های گذشته بیشتر خواهد شد.
مت اسمیت، کارشناس کپلر گفت، که صادرات نفت از 3.3 میلیون بشکه افزایش یافته است. با وجود تحریم‌های ضد روسیه، در ماه مارچ به 3.6 میلیون در اپریل رسید.
کریستوفر هاینز، تحلیلگر شرکت مشاوره انرژی اسپکتز مستقر در لندن، به نوبه خود خاطرنشان کرد، که بیشتر تحویل‌ها در راستای اجرای قراردادهای بلندمدت نفتی است، اما در اروپا این قراردادها در حال "تاخوردن" هستند.
همزمان، تحویل نفت به هند و ترکیه در حال رشد است. والدیس دامبروسکیس معاون کمیسیون اروپا به تایمز گفت، که اتحادیه اروپا در حال آماده سازی محدودیت هایی برای واردات نفت روسیه است که بروکسل در حال حاضر روی آن کار می کند.
به گفته وی، می توان از رد تدریجی نفت روسیه یا وضع تعرفه بر وارداتی که بیش از سقف قیمت معینی است صحبت کرد.
وی تصریح کرد، که جزئیات هنوز به توافق نرسیده است. به گزارش پولیتیکو، کشورهای اتحادیه اروپا در 25 اپریل تدابیر جدیدی ارائه خواهند کرد و چهار روز بعد آنها را اتخاذ خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала