Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناز کردن امباپه برای رئال؛ فقط به این شرط به مادرید می‌آیم...

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
ستارۀ فرانسوی پاریسن جرمن درخواست پاداش هنگفت از رئال مادرید برای پیوستن به این تیم کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ادواردو ایندا خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است در حال حاضر تنها مشکل توافق نهایی با کیلبان امباپه این است که این بازیکن پاداش امضای قرارداد بالاتر از 100 میلیون یورو از رئال مادرید می‌خواهد.
در واقع پار‌یسن جرمن چنین رقمی به ستاره‌‌ فرانسوی برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده و کیلیان امباپه نیز خواهان دریافت این عدد از رئال مادرید برای پاسخ مثبت نهایی و بستن قرارداد با باشگاه اسپانیایی شده است.
باشگاه پاریسی حاضر به پرداخت دستمزد مورد نظر، بستن قراردادی کوتاه‌مدت و پاداش هنگفت برای توافق شده، اما کیلیان امباپه تا امروز تمایلی به دادن پاسخ مثبت نداشته و به همین دلیل مدیران رئال مادرید با آرامش در حال نهایی کردن بندهای قرارداد این بازیکن هستند.
در همین حال خانواده کیلیان امباپه این هفته به مادرید سفر می‌کنند تا در این رابطه با مدیران این باشگاه وارد مذاکره شوند.
البته کیلیان امباپه خواهان دریافت 100 درصدی حق تصویر خود در تیم جدیدش نیز شده است و باید دید که در نهایت با رئال مادرید به توافق خواهد رسید یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала