Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از 68 سال؛ اورتون در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر

© AP Photo / Dave ThompsonEverton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England
Everton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
اورتون در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفته است و کار فرانک لمپارد برای بقای تیمش بسیار سخت است.
به گزارش اسپوتنیک، فرانک لمپارد یک سال پس از اخراج از چلسی، فرصت جدیدی در لیگ برتر پیدا کرد و به عنوان سرمربی اورتون انتخاب و جانشین رافا بنیتز شد
این مربی 43 ساله در مدت 2 ماه فعالیت خود در اورتون این تیم را به منطقه سقوط رساند. این تیم در دو ماه اخیر تنها موفق به کسب 3 پیروزی شده است که یکی از مهمترین‌های آن کسب پیروزی مقابل منچستریونایتد بود.
زمانی که لمپارد در پایان جنوری جایگزین رافا بنیتس شد، اورتون در رده شانزدهم قرار داشت و شش امتیاز از منطقه سقوط فاصله داشت.
از آن زمان، رکورد لمپارد با تنها سه برد از 12 مسابقه ضعیف بوده است و رکورد اسفناک باشگاه همچنان ادامه دارد. این تیم از آگست 2021 در گودیسون پارک پیروز نشده است.
اورتون 118 فصل را در لیگ دسته اول سپری کرده و از سال 1954 تاکنون در دسته دوم حضور نداشته است. تنها آرسنال نسبت به اورتون فصل‌های متوالی بیش‌تری را در لیگ برتر انگلیس سپری کرده است.
این تیم هم‌اکنون با 29 امتیاز در رده هجدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد. واتفورد و نوریچ هم پس از این تیم با 22 و 21 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала