Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی "بهترین دروازه‌بان تاریخ" هم اشتباه کرد؛ بوفون 44 ساله کار دست پارما داد+ویدیو

© AP Photo / Kerstin JoenssonItaly goalkeeper Gianluigi Buffon calls for teammates' attention during a friendly soccer match between Germany and Italy at the Allianz Arena in Munich, March 29, 2016
Italy goalkeeper Gianluigi Buffon calls for teammates' attention during a friendly soccer match between Germany and Italy at the Allianz Arena in Munich, March 29, 2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
سنگربان با تجربه پیشین تیم ملی ایتالیا در دیدار شب گذشته این تیم اشتباه فاحشی انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در جریان دیدار تیم‌های پارما و پروجا از رقابت‌های سری‌بی، جیان‌لوییجی بوفون سنگربان 44 ساله تیم پارما، با اشتباهی عجیب گل دوم را به تیم پروجا تقدیم کرد.
دیداری که پارما در نهایت با نتیجه 2-1شکست خورد تا این تیم در رده سیزدهم لیگ سری‌بی ایتالیا قرار بگیرد.
در این بازی در دقیقه پنجم با پنالتی سالواتوره بورای عقب افتاده بود اما کمی بعد بوفون با یک اشتباه فاحش باعث دریافت گل دوم شد.
در حقیقت در حالی که توپ به بوفون رسیده بود، اسطوره یوونتوس قصد داشت که با پای چپش پاس بدهد اما اشتباهی سایه توپ را زد و بدین ترتیب مارکو اولیویری گل دوم پروجا را به ثمر رساند.
اشتباه فاحش بوفون معمولا در لیگ محلی بیشتر دیده می شود و به همین خاطر خیلی ها از دروازه بان اسطوره ای یوونتوس خواستند که دستکش هایش را بیاویزد و برای دفاع از اعتبار خودش هم که شده، از فوتبال بازنشسته شود.
بوفون 44 ساله در تابستان گذشته به پارما برگشت تا در سری بی به تیم سابقش کمک کند.
اسطوره فوتبال ایتالیا در حالی پس از 26 سال در پارما بازی کرد که بازوبند کاپیتانی در اختیارش قرار گرفت.
هر چند که بوفون سعی کرد که روحیه جنگندگی را به تیمش تزریق کند اما فصل برای دروازه بان ایتالیایی و باشگاهش پارما خوب پیش نرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала