پلوسی: اوباما به بایدن "حسادت" می‌کند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Дональд Трамп, бывший президент США Барак Обама и бывший вице-президент США Джо Байден на церемонии инаугурации в Вашингтоне, 2017 год
Президент США Дональд Трамп, бывший президент США Барак Обама и бывший вице-президент США Джо Байден на церемонии инаугурации в Вашингтоне, 2017 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی Fox News "نانسی پلوسی"، رئیس‌ مجلس نمایندگان ایالات متحده در گزیده ای از کتاب "ترامپ، بایدن و نبرد برای آینده آمریکا" که توسط دو خبرنگار نیویورک تایمز نوشته شده می‌گوید که بارک اوباما به ریاست جمهوری بایدن حسادت می‌کند.
بر اساس این کتاب ؛ تنش بسیار زیادی میان "جو بایدن"، رئیس فعلی کاخ سفید و "باراک اوباما"، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، وجود دارد و "نانسی پلوسی"، رئیس‌ مجلس نمایندگان ایالات متحده، گفته است که اوباما به بایدن حسادت می‌کند.
گزیده‌ای از کتاب "ترامپ، بایدن و نبردی برای آینده آمریکا" نوشته "الکساندر برنز" و "جاناتان مارتین" به دست فاکس‌نیوز رسیده است که در آن ادعا شده است که اوباما "احساسات پیچیده‌ای" در خصوص ریاست‌جمهوری بایدن داشته است.
به نوشته این کتاب که سه‌شنبه آینده منتشر می‌شود، اوباما و رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا در آغاز ریاست‌جمهوری وی با یکدیگر گفت‌وگوهای تلفنی داشتند و محتوای این مکالمات، با تصویری که این دو نفر از رابطه برادرانه خود به مردم آمریکا ارئه کرده‌اند، فاصله زیادی دارند.
مشاور بایدن در این کتاب خاطرنشان می کند که یکی از دلایل این احساس ممکن است این باشد که دولت فعلی ایالات متحده، برخلاف دولت قبلی، مترقی تر معرفی می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала