Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "برنابئو باید آماده یک شب جادویی دیگر باشد"

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال بعد از شکست تیم‌اش برابر سیتی به خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از شکست 4-3 تیم‌اش برابر منچسترسیتی در نشست خبری حضور یافت تا به تحلیل این بازی بپردازد اما او تماشاگران ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را تشویق کرد تا در بازی برگشت از این تیم حمایت کنند.
رئال در انگلیس در یک بازی بی نهایت جذاب شکست خورد تا دیدار برگشت در اسپانیا مهم‌تر شود.

آنچلوتی بعد از بازی گفت: "ما باید آماده باشیم. ما برای یک شب جادویی دیگر می‌جنگیم."

در حالی‌که در این دیدار کریم بنزما باز هم ناجی رئال مادرید بود و تعویض لوکا مودریچ هم باعث ایجاد حاشیه شد، آنچلوتی در این باره اظهار داشت: "کریم مثل همیشه بازی فوق العاده‌ای انجام داد. او شخصیتی داشت که پنالتی را به طرزی تماشایی زد. مودریچ بازی فوق‌العاده‌ای داشت، اما گاهی اوقات مجبور می‌شوی 10 تا 15 دقیقه بازیکن تازه‌ای بفرست تا به تو در گرفتن توپ کمک کند. من او را بیرون کشیدم چون بد بازی می‌کرد. سبایوس خیلی خوب کار کرد، او با شخصیت زیادی وارد زمین شد."

آنچلوتی در مورد جریا نبازی اظهار داشت: "کمی ناامید کننده بود درست است در نیمه اول ما در دوئل‌های انفرادی زیادی شکست خوردیم. آنها دو گل به ثمر رساندند که می‌شد با کمی توجه بیشتر از آنها جلوگیری کرد. این اتفاق افتاد، ما واکنش نشان دادیم و بازی را برای بازی برگشت زنده کردیم. ما خیلی بد شروع کردیم، خیلی آرام بودیم. دو گل خوردیم و از آن به بعد نشان دادیم که در چند وقت اخیر نشان داده‌ایم، ظرفیت عالی برای واکنش. ما تا آخر در بازی بودیم، رقابت کردیم. باید بهتر دفاع کنیم. با توپ خوب کار کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. برای بازی برگشت باید بهتر دفاع کنیم، این خیلی مهم است."

این در حالیست که چهارشنبه شب بعدی رئال مادرید در بازی برگشت از تیم منچسترسیتی در برنابئو میزبانی خواهد نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала