Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: "به عملکرد ما در مقابل بهترین تیم جهان افتخار می‌کنم"

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا پس از بازی با رئال مادرید به تمجید از علمکرد تیم‌اش پرداخت و در سوی دیگر رئال را نیز تحسین نمود.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل تیم فوتبال منچسترسیتی با حساب 4-3 بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال را به برتری رسید، اما پپ گواردیولا سرمربی تیم لیگ برتری باورمند است که تیم‌اش کاردشواری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در پیش خواهد داشت.
این مربی اسپانیایی پس از بازی اظهار داشت که جدا از توجه به برتری من‌سیتی؛ این بازی همچنان زنده است.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: "این یک بازی فوتبال خوب بود، با تعداد باورنکردنی بازیکنان با کیفیت در زمین. نتیجه همین است و ما اکنون با لیدز روبرو خواهیم شد و هفته آینده به اسپانیا خواهیم رفت."

پپ اضافه کرد: "برای برنده شدن در این رقابت، بر اساس تجربیات خودم، باید بر موقعیت‌هایی که پیش روی خود دارید غلبه کنید. نتیجه می‌توانست بهتر باشد، اما رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. فرقی نمی‌کند که یک گل، دو گل یا سه گل برتری داشته باشید، باید در دو بازی خوب عمل کنید. ما در اولین بازی واقعاً خوب عمل کردیم و در دومین بازی باید این کار را انجام دهیم. این یک آزمون خوب برای نشان دادن شخصیت ما به عنوان یک تیم خواهد بود."

پپ از آمادگی‌اش برای بازی برگشت صحبت کرد و ادامه داد: "ما برای بردن بازی به آنجا (اسپانیا) سفر خواهیم کرد."

در همین حال گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره شانس‌هایی که تیم‌اش از دست دادند ابراز تأسف نکرد و به سادگی خوشحال بود که آنها تعداد زیادی از موقعیت‌هایی را خلق کردند.

او گفت: "ما موقعیت‌ها را از دست دادیم، اما به خوبی خلق کردیم. شاید باید فرصت‌ها را از دست بدهیم، اما ما آنجا بودیم. بنابراین من هیچ شکایتی در مورد عملکرد ندارم. من بسیار به عملکرد ما در مقابل بهترین تیم جهان افتخار می‌کنم. ما هر کاری برای برد انجام دادیم، چه با توپ و چه بدون توپ. اکنون ما قبل از بازی با لیدز و سپس بازی برگشت در مادرید بهبود خواهیم یافت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала