Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ در آستانه جدایی؛ پیشنهاد مناسب بیاید رئال می‌پذیرد

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
رئال مادرید آماده می‌شود تا مهاجم جوان و صربستانی خود را با قیمت مناسب به فروش برساند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ی چاپی آ اس (از طریق له 10 اسپورت) مدعی شده که رئال مادرید تمایل دارد تا لوکا یوویچ مهاجم صربستانی‌اش را با ارزش 30 میلیون به فروش برساند.
رئال لوکا یوویچ را به ارزش 63 میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت قبل از فصل 2019-2019 به خدمت گرفت تا بتواند او را جانشین کریم بنزما نماید.
این بازیکن نتوانست در فصل‌های حضورش زین الدین زیدان را مجذوب نماید و به ندرت فرصتی برای اثبات توانایی خود دریافت نمود و او حتی برای نیم فصل دوم به باشگاه سابقش فرانکفورت قرض داده شد.
این بازیکن 24 ساله از زمان انتقال‌اش به رئال، تنها در 49 بازی در سراسر رقابت‌ها حضور داشته و تنها 3 گل و 4 پاس گل داشته است.
کارلو آنچلوتی سرمربی مادریدی ها نیز به این مهاجم امتیاز بالایی نمی‌دهد که احتمالاً منجر به تصمیم مادریدی برای تخلیه او شده است.
طبق گزارش فوق، رئال آماده است در صورت رسیدن پیشنهاد جذاب و مناسب در تابستان، روابط خود را با یوویچ قطع کند.
رئال مادرید می‌خواهد حداقل 30 میلیون یورو از فروش او پس بگیرد، اما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی می تواند برای یافتن خواستگاری برای این مهاجم نامرغوب مشکل داشته باشد.
در قرارداد فعلی یوویچ، او در هر فصل 4.5 میلیون یورو درآمد دارد، به این معنی که باشگاه‌های زیادی نمی‌توانند او را به خدمت بگیرند. اگر پیشنهاد مناسبی به آنها نرسد، مادرید می‌تواند قراردادهای قرضی کوتاه‌مدت یا بلندمدت را نیز برای این بازیکن در نظر بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала