Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی 4 رئال 3؛ جشنواره گل اتحاد‌ در شبی که زور کارلتو به پپ نرسید

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
تیم فوتبال منچسترسیتی در دیداری پرگل موفق به شکست‌‌ رئال مادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در چهارچوب بازی رفت مرحله‌ی نیمه‌پایانی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 11:30 امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی چهار بر سه سیتیزن‌ها به کار خود پایان داد.
در این مسابقه ابتدا در دقیقه 2 کوین دی‌بروینه با ضربۀ سر و روی سانتر ارسالی ریاض ماحرز من‌سیتی را به گل رساند.
در دقیقه 11 سیتی باری دیگر و این بار توسط گابریل ژسوس برازیلی موفق شد تا دومین گل را به جال دروازۀ رئال بچسپاند.
اما در ادامه رئال به خودش آمد و با سانتر ارسالی فرلاند مندی و ضربۀ تمام‌کنندۀ کریم بنزما در دقیقه 33 رئال یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نیمۀ نخست با پیروزی 2 – 1 سیتیزن‌ها به کار خود خاتمه دهد.
در نیمۀ دوم من‌سیتی باز هم طوفانی شروع کرد و با سانتر ارسالی عالی فرناندینیو بازیکن تعویضی پپ گواردیولا، جوان 21 سالۀ انگلیسی در دقیقۀ 51 با ضربۀ سر گل سوم را به دروازۀ رئال مادرید رساند.
اما در سوی مقابل رئال با این گل باز هم واکنش نشان داد و در دقیقۀ 55 وینیسیوس ژونیور وینگر 21 سالۀ برازیلی روی یک حرکت تکنیکی و فردی عالی با جا گذاشتن مدافعان سیتی از جمله فرناندینیو ناکام گذاشتن بقیه در مهار خود توپ را پیش ادرسون مورائس به درون دروازۀ من‌سیتی وارد کرد تا باز هم نتیجه به حداقل برسد.
در سمت مقابل منچسترسیتی باز هم روی حرکتی از سمت چپ و بعد از دستور ادامۀ بازی روی خطایی که روی اولکساندر زینچینکو انجام شد برناردو سیلوا با شوتی دقیق و قدرت‌مند در دقیقۀ 73 آبی‌آسمانی‌های شهر منچستر را به گل چهارم رساند.
اما باز هم این پایان کار نبود روی توپ ارسالی روی دروازۀ منچسترسیتی، آیمریک لاپورت در حالی‌که می‌خواست توپ را از مقابل کریم بن‌زما دفع کند با برخورد توپ به دست وی خطای هند او از سوی داور اعلام شد تا پنالتی رئال را در دقیقۀ 82 بن‌زما با چیپی زیبا تبدیل به گل کند و برعلاوۀ ثبت بریس و زدن دو گل در این بازی اختلاف را مجدداً به حداقل برساند.
بدین ترتیب بازی با نتیجه 4 – 3 به سود من‎‌سیتی پایان یافت تا جنگ صعود به بازی پایانی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید ادامه داشته باشد و باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала