Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت 6 بازیکن یونایتد برابر چلسی؛ دست و پای رانگنیک کاملا بسته است + عکس

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی موقت باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که در بازی با چلسی؛ شش بازیکن‌اش را در اختیار ندارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رالف رنگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد در نشست خبری قبل از بازی با چلسی تایید کرد که هری مگوایر کاپیتان تیم‌اش به علاوه 5 بازیکن کلیدی دیگر این بازی را از دست داده‌اند.
دو تیم در حالی‌ قرار است که پنجشنبه شب در اولدترافورد بازی نمایند که شیاطین سرخ بازی قبلی خود را در زمین آرسنال با حساب 3-1 شکست خورده بود و اما آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در تلاش هستند.
رانگنیک در آستانه بازی با چلسی همچنان خبر تکان دهنده‌ی را ارائه نمود که به اساس آن شش بازیکن مهم دیگر (پل پوگبا، فرد، ادینسون کاوانی، لوک شاو و جیدون سانچو) نیز این بازی را از دست می‌دهند، یعنی سرمربی آلمانی تنها 14 بازیکن را در اختیار دارد.
این یک ضربه بسا خطرناکی برای یونایتد است زیرا آنها به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی هستند و این‌که آنها بدون ستاره‌های غایب چگونه عمل می‌کنند، باید منتظر بازی فردا شب بود.

رالف رانگنیک گفت: "کاپیتان مگوایر از ناحیه زانو مشکل دارد و سانچو از التهاب لوزه رنج می‌برد و پل پوگبا، فرد، ادینسون کاوانی و لوک شاو نیز از این بازی محروم هستند. فرد هنوز در دسترس نیست. او دیروز تمرین نکرد اما من با او صحبت کردم و او گفت که آمادگی کامل ندارد. ما سعی خواهیم کرد بهترین تیم ممکن از بین بازیکنان موجود را به زمین بفرستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала