Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوا آماده فداکاری برای رسیدن به بارسا + عکس

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی Russia World Cup Poland Training
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
در حالی‌که گفته می‌شود روبرت لواندوفسکی به بارسلونا می‌پیوندد؛ حالا خبر می‌رسد که او قصد دارد برای این کار دستمزدش را کاهش بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه موندو دیپورتیوو مدعی‌ست که روبرت لواندوفسکی بازیکن بایرن مونیخ برای پیوستن به بارسلونا می‌خواهد دستمزدش را کاهش بدهد.
قرارداد مدعی توپ طلا در جون 2023 به پایان می‌رسد و هنوز قراردادی با باواریایی‌ها تمدید نکرده است. این ستاره پولندی در فصل جاری، حداقل در سطح شخصی به شدت درخشان بوده است.
در همین حال بلوگرانا به دنبال یک گلزن ثابت است، کسی که بتواند از موقعیت‌های فراوان در هر بازی نهایت استفاده برد. لواندوفسکی نه تنها کاملاً با مشخصات بارسا مطابقت دارد، بلکه احتمالاً آماده است تا برای انتقال به نیوکمپ فداکاری نماید.
پس از به دست آوردن هر چیزی که برای بایرن وجود دارد، از جمله یک سه گانه، بازیکن پولندی می‌خواهد لیگ متفاوتی را تجربه نماید. طبق گزارش فوق، این بازیکن 33 ساله آماده کاهش دستمزد برای تجربه زندگی جدید به عنوان بازیکن بارسا است. پینی زهاوی ایجنت این بازیکن که با خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا نیز رابطه خوبی دارد، خواسته‌های مشتری خود را به باشگاه اعلام کرده است.
قهرمان بوندسلیگا می‌خواهد این بازیکن را در آلمان حفظ کند و به احتمال زیاد به تلاش برای متقاعد کردن او ادامه خواهد داد. با این حال، اگر در نهایت به نتیجه نرسد، آنها می‌توانند این بازیکن را با مبلغ 40 میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشند.
روبرت لواندوفسکی بالاخره می‌تواند مشکلات بارسلونا را جلوی دروازه حل کند، بارسا با امید به بهبود عملکردش در مقابل دروازه، در کمتر از یک سال، ممفیس دیپای، پیر امریک اوبامیانگ و فران تورس را به خدمت گرفت. این سه تا کنون تنها با 29 گل وارد زمین شده‌اند که اغلب در مهمترین بازی‌ها ناپدید می‌شوند.
لوا ممکن است در سمت اشتباه 30 قرار بگیرد، اما همچنان می‌تواند به راحتی از مهاجمانی که بارسلونا در حال حاضر در اختیار دارد، پیشی بگیرد. ملی پوش پونلندی در این فصل در 43 بازی 48 بار گلزنی کرده که 13 مورد از آنها تنها در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
و با مجموع 66 امتیاز (ضریب 2) نامزد اصلی کسب کفش طلای اروپا در سال جاری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала