Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول مانع رسیدن رئال به هافبک موناکو می‌شود

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
سرخ‌ها تلاش دارند تا اورلین شوامنی ستاره خط میانی موناکو را به خدمت بگیرند و در این راه با رئال مادرید رقابت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اورلین شوامنی رهبر خط میانی موناکو، درخشش بسیار خوبی در این تیم داشته و این موضوع سبب شده تا باشگاه‌های مطرح اروپا به دنبال جذب این بازیکن مستعد باشند.
یکی از مشتریان شوامنی، باشگاه رئال مادرید است و کهکشانی‌های می‌خواهند این بازیکن 21 ساله را برای تقویت خط میانی تیم شان به خدمت بگیرند.
کهکشانی‌ها این بازیکن را به عنوان جانشین کاسمیرو در نظر گرفته اند و می‌خواهند با جذب وی برای سال‌های طولانی خط میانی شان را بیمه کنند.
در حالی‌که در روزهای گذشته رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی از انتقال قریب‌الوقوع این بازیکن، به برنابئو سخن می‌گفتند، امروز رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که لوس بلانکوس کار راحتی نخواهد داشت زیرا یک رقیب بزرگ در برابر خودش دارد.
طبق گزارش رسانه‌ها، لیورپول تماس‌ها را برای خرید رایگان اورلین شوامنی هافبک فرانسوی موناکو را آغاز کرده است.
کلوپ شخصا برای جذب این بازیکن دست به کار شده و می‌خواهد این هافبک 22 ساله را از مسیر رئال مادرید برباید و به ترکیب تیمش اضافه کند.
لیورپول در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده که پاریسن‌جرمن نیز به وی علاقه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала