Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محبوب و مردمی هستم؛ تمدید نشانۀ تلاش‌هایم است

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2022
عضو شوید
آرائوخو ستاره خط دفاعی بارسلونا در مورد تمدید قرارداد خود با این تیم صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رونالد آرائوخو پس از تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا مقابل دوربین های رسانه رسمی این باشگاه قرار گرفت و در مورد تمدید قراردادش و سایر مسائل صحبت کرد.
آرائوخو گفت:

امکان ماندن در این باشگاه، تمدید قرارداد و ماندن برای سال های بیشتر، خوشحالی بزرگی است. این نتیجه کار و تلاش بسیار است و خدا را شکر که این امکان فراهم شده است.

از خانواده ام، باشگاه و هم تیمی های ام که همیشه همه چیز را برای من آسان تر می کنند و سرمربی ها که از ابتدای حضورم در این باشگاه به من کمک کرده اند، متشکرم.

وقتی به بارسا ب آمدم، اتفاق فوق العاده ای بود و همه چیز عالی به نظر می رسید. صعود به تیم اصلی بسیار پیچیده بود و امروز بودن در تیم اصلی و انجام بیش از 75 بازی و امکان تمدید قرارداد، خوشحالی بزرگی است.

این مایه رضایت است و این که کار خیلی خوب انجام می شود و امیدواریم همین طور بماند.

این که مردم از من حمایت می کنند، باعث خوشحالی من است. وقتی در اولین بازی ام برای بارسلونا به میدان رفتم، مردم لوییس سوارز را با لفظ اروگوئه ای خطاب می کردند و من با خود فکر کردم که امیدوارم روزی بتوانند مرا این گونه صدا بزنند و حال همین طور است.

این باعث خوشحالی من می شود و می توانم کارم را به خوبی انجام دهم. این تماشایی است، آن ها همیشه از من حمایت می کنند و امیدوارم در زمان حضورم در باشگاه عناوین زیادی کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

شخصیت داشتن بر عهده خود آدم است. وقتی به بارسا ب پیوستم، از همان ابتدا سعی کردم تا به خوبی در تیم مشارکت داشته باشم. خودم را مجبور به خواستن کردم تا یکی دیگر از اعضای تیم باشم و چیزی را تغییر ندهم.

مردم به من احترام می گذارند و می دانند در هر شرایطی می توانند روی من حساب کنند و من این حس را با خود به زمین می برم. من می دانم که این قضیه به هم تیمی های ام کمک زیادی می کند. این واقعیت که من فریاد می زنم، باعث می شود به آن ها کمک کنم.

این راه من برای حس ارتباط و تمرکز است و آن ها به من می گویند که وقتی کسی با یک فریاد یا چیزی و همیشه با نیتی خوب کمک می کند، احساس خوبی دارند. آن ها کار مرا دوست دارند و من احساس می کنم فرد بسیار محبوب گروه و مردم هستم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала