Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌بینی رانگنیک از آیندۀ خوب منچستر با تن‌هاگ

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2022
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد به این باور است که آینده خوبی با اریک تن‌هاخ در انتظار این باشگاه خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد با اریک تن هاخ به توافق دست یافته و او در پایان فصل سرمربی این تیم خواهد شد.
پس از برکناری سولسشایر، رانگنیک نیز نتوانست اوضاع منچستریونایتد را تغییر دهد و حالا این تیم در آستانه یک ناکامی بزرگ یعنی عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.
اکنون سرمربی شیاطین سرخ در مصاحبه ای ابراز تمایل کرده که هر چه زودتر به عنوان مشاور کار خود را در یونایتد آغاز کرده و سرمربی جدید این تیم یعنی اریک تن‌هاخ کمک کند.
او در این باره گفت:
"من بی‌صبرانه متنظر کار در نقش مشاور هستم. هدف من این است که بتوانم به اریک تن هاگ کمک کنم. تا فعلا ما نتوانسته‌ایم با هم صحبت کنیم، هیچ تماسی با هم نداشتیم. او روی آژاکس تمرکز دارد، من اینجا تمرکزم را روی منچستر یونایتد قرارداده‌ام."
سرمربی موقت شیاطین سرخ در ادامه گفت:
"در دو باشگاه اخیر من هرگز بازیکنی را بدون تایید سرمربی جذب نکردیم و من تقریباً مطمئن هستم که این مورد درباره اریک تن هاخ نیز صادق خواهد بود. من همچنین مطمئن هستم که اریک پیشنهاداتی را ارائه خواهد کرد، سپس به همراه هیئت مدیره احتمالاً خودم امیدوارم بازیکنان مناسب را انتخاب کنیم."
یونایتد ششم است، پنج امتیاز بیشتر از وولوز، که یک بازی در دست دارد و هشتم است – تقریباً مطمئناً بالاترین جایگاهی که یونایتد باید در آن به پایان برسد تا رقابت قاره ای در فصل آینده وجود نداشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала