Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوا خواستار قرارداد دوساله با افزایش حقوق + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی ستاره پولندی باشگاه بایرن مونیخ، برای ماندن‌اش خواستار قرارداد دوساله با افزایش حقوق‌اش شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که گفته می‌شود روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ جدا می‌شود اما در تازه‌ترین مورد حالا خبر می‌رسد که ستاره پولندی برای تمدید با باواریایی‌ها؛ دو خواسته را مطرح کرده است: الف: قرارداد دو ساله جدید تا سال 2025 و ب: افزایش دستمزد فعلی‌اش که طبق آمار غیررسمی به 24 میلیون یورو در سال می‌رسد.
بایرن به طور معمول فقط به بازیکنان بالای 30 سال قرارداد یک ساله می‌دهد، همان چیزی برای مانوئل نویر و توماس مولر پیشنهاد شده - اما به نظر می‌رسد که آنها مایلند در این مرحله استثنا قرار بگیرند.
از سوی دیگر، دستمزد او یک منطقه بالقوه بحث برانگیزتر است. لواندوفسکی که 33 سال سن دارد، در حال حاضر پردرآمدترین بازیکن بایرن به شمار می‌رود و افزایش قابل توجه دستمزد می‌تواند بر خواسته‌های بازیکنان دیگر تأثیر بگذارد.
بایرن عادت دارد در مذاکرات دستمزد؛ از محدودیت‌های خاصی تجاوز نکند حتی اگر به معنای رها کردن بازیکن باشد، همانطور که در مورد دیوید آلابا اتفاق افتاد.
قرارداد لواندوفسکی تا تابستان 2023 اعتبار دارد و موضع رسمی بایرن این است که این بازیکن حداقل تا پایان فصل آینده در این باشگاه خواهد ماند.
وضعیت قرارداد لواندوفسکی باعث شده که سایر باشگاه‌های اروپایی از جمله بارسلونا نیز مورد توجه قرار بگیرد.
این تئوری در رسانه‌های آلمانی منتشر شده مبنی بر این‌که علی‌رغم موضع رسمی بایرن مبنی بر این‌که لواندوفسکی حداقل قرارداد فعلی‌اش را به پایان خواهد رساند، باشگاه حاضر است او را در تابستان امسال با مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو بفروشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала