Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع بارسلونا ادامۀ فصل را از دست داد

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгроки команд FC Barcelona и Athletic Bilbao во время матча
Игроки команд FC Barcelona и Athletic Bilbao во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2022
عضو شوید
سرجی روبرتو بازیکن بارسلونا با خبر بدی مواجه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مراحل بهبودی مصدومیت سرجیو روبرتو، مدافع اسپانیایی بارسلونا خوب پیش نرفته و به این ترتیب، این بازیکن بارسلونا ادامۀ فصل را از دست داد.
رجی روبرتو در اواسط آذر در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان تا کنون بازی نکرده و حالا باید تمرکزش را روی فصل آینده بگذارد.
مدافع بارسلونا با مصدومیت جدیدش مدیران بارا را در مورد تمدید قراردادش مردد کرده است. قرارداد کنونی او در پایان فصل به پایان می رسد و پس از آن بازیکن آزاد خواهد شد.
بارسلونا در پیشنهادی که به روبرتو داده، از این بازیکن خواسته تا برای تمدید قراردادش دستمزدش را شصت درصد کاهش بدهد که البته به نظر می رسد که این بازیکن هم با در نظر گرفتن شرایط مالی بارسا این پیشنهاد را پذیرفته است.
شایعاتی در مورد انتقال سرجی روبرتو به لیگ آمریکا مطرح شده بود اما به نظر می رسد که بارسلونا روی ماندن وی با کاهش دستمزد حساب خواهد کرد.
باید منتظر ماند و دید که سرانجام موضوع تمدید قرارداد این بازیکن باشگاه بارسلونای اسپانیا با نمایندگان این تیم کاتالانی به کجا خواهد انجامید و آیا آینده این بازیکن باز هم در نیوکمپ رقم خواهد خورد یا در جایی به غیر از نیوکمپ.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала