Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ در آستانه تمدید قرارداد با لیورپول

© REUTERS / Jason CairnduffТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп в матче с ФК "Вест Хэм Юнайтед"
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2022
عضو شوید
سران تیم قرمزپوش قصد دارند قرارداد یورگن کلوپ را تمدید کنند.
به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از زمان حضورش در آنفیلد توانسته این تیم را به طور کامل متحول کرده و به جام های قهرمانی متعددی برساند.
قرارداد سرمربی آلمانی قرمزها در سال 2024 با این تیم به پایان می رسد و حال سران لیورپول برای تمدید قرارداد این مربی مذاکرات را شروع کرده اند.
این در حالی است که کلوپ پیش از این از تمایل به ترک لیورپول در پایان قراردادش صحبت کرده بود اما به نظر می رسد این موضع در ماه های اخیر کاملا تغییر کرده است و سران لیورپول بر این باورند که می توانند مربی خود را قانع کنند تا به حضورش در آنفیلد ادامه دهد.
سران لیورپول کلوپ را بهترین مربی برای هدایت باشگاه می دانند و گفته می شود حاضر به انجام هر کاری برای نگه داشتن این مربی در مرسی ساید هستند. شنیده ها حاکی از این است که سران لیورپول قراردادی چهار ساله برای این مربی آماده کرده اند.
کلوپ از حضور در لیورپول بسیار راضی است و رابطه بسیار خوبی با سران باشگاه دارد و تمدید قرارداد این مربی می تواند بهترین خبر برای هواداران لیورپول باشد و حتی می تواند روی تصمیم تعدادی از بازیکنان کلیدی باشگاه برای ماندن در تیم نیز تاثیر بگذارد.
این تیم در حال حاضر در بهترین فرم خود به سر می برد و در تلاش است تا در مسابقات این فصل چهارگانه تاریخی را فتح کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала