جعبه شکلات 300 دالری؛ خوراکی های مورد علاقه ملکه بریتانیا + عکس

© AP Photo / Alastair Grant/PoolКоролева Великобритании Елизавета II
Королева Великобритании Елизавета II  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2022
عضو شوید
الیزابت دوم در طول سلطنت 70 ساله خود به عنوان آدمی با عادات جالب بسیار یاد می‌شود، به خصوص وقتی صحبت از کارهای روزمره می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، ملکه بریتانیا در یک ساعت یکسان از خواب بیدار می‌شود و هر روز صبح برنامه همیشگی خود را دنبال می‌کند. یکی از اولین کارهایی که وقتی از خواب بیدار می‌شود، نوشیدن یک پیاله چای ارل گری با ترنج معطر بدون شکر و شیر است.
دارن مک گریدی سرآشپز سلطنتی سابق می‌گوید الیزابت دوم برای دسر کوکی‌های شکلاتی بریتانیایی Chocolate Bath Olivers وPink Champagne Truffles را ترجیح می‌دهد.
ترکیب این محصول چنین توضیح داده شده است: شکلات تلخ غنی در اطراف یک کلوچه ترد که آرام پخته شده، یک غذای بیسکویتی است که با استفاده از دستورالعمل اختصاصی دهه 1930 شامل رازک و مالت، تهیه می‌شود.
به هر حال، کوکی های سلطنتی "رویال" خیلی ارزان نیستند: یک قوطی 200 گرامی در بریتانیا حدود 14 دالر قیمت دارد. به خوبی شناخته شده است که ملکه عاشق شیرینی است و نزدیکان او حتی او را به عنوان یک "شکلات پرست" توصیف می‌کنند.
کارمندان سابق کاخ باکینگهام می‌گویند: اعلیحضرت عاشق مطلق شکلات است. هر چیزی که حاوی شکلات باشد، وقتی در منو گنجانده شود، بدون استثنا موافقت می‌کند، به خصوص کیک شکلاتی.
طرفداران ملکه در عکس هایی که داخل اتاق نشیمن در قلعه وینزر را نشان می‌دهد، بارها جعبه های شکلات را دیده اند. هنگامی که او در ماه فبروری از دو مقام وزارت دفاع بریتانیا استقبال کرد، یک جعبه شکلات تلخ Fortnum & Mason که هر بسته آن تا 300 دالر قیمت دارد، روی میز مشاهده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала