مشاهده طیاره روز قیامت در فراز میدان سرخ

© Photo / Deutsches Bundesarchiv (German Federal Archive)ده افسانه در باره جنگ ها که تقریباً همه بر آنها باور میکنند
ده افسانه در باره جنگ ها که تقریباً همه بر آنها باور میکنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2022
عضو شوید
در روز پیروزی قشون سرخ طیاره روز قیامت از حریم میدان سرخ عبور می کند.
به گزارش اسپوتنیک، طیاره یل-80 با حمایت طیارات میگ 31 ی به تاریخ 9 می که روز پیروزی علیه فاشیزم است، به ارتفاع کم از حریم میدان سرخ عبور می نماید.
وزارت دفاع روسیه خبر داده است که برعلاوه در این روز طیارات سو-57 و طیاره جدید میگ 31 ی نیز در رسم و گذشت نیروهای نظامی روسیه از حریم هوایی میدان سرخ عبور می نمایند.
مادورو: در امریکا پیروان هتلر حاکم اند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2019
مادورو: در امریکا پیروان هتلر حاکم اند
وزارت دفاع روسیه اعلام نمود که در جریان رسم و گذشت سال جاری 77 طیاره و هلیکوپتر مطابق به 77 سال گذشته از جنگ دوم جهانی، از میدان سرخ مسکو عبور می نمایند.
به اساس اطلاعات موجود در وب سایت وزارت دفاع روسیه، بخش هوایی این رژه توسط هلیکوپتر Mi-26 که بزرگترین هلیکوپتر ترانسپورتی جهان است افتتاح می شود. هلیکوپترهای Mi-8، Mi-24، Mi-28N و Ka-52 نیز بر فراز مسکو پرواز خواهند کرد. پس از هلیکوپترها، پیلوتان هواپیمای ایل 80 را می بینند که برای برقراری ارتباط و قوماندانی و کنترل نیروها در درگیری با هر شدتی طراحی شده است. این طیاره توسط طیارات MiG-29 اسکورت خواهد شد.
همچنین بمب‌افکن‌های دوربرد Tu-22M3، طیارات راکت‌بر استراتژیک Tu-95MS و Tu-160 به همراه یک پروند تانکر Il-78 بر فراز پایتخت پرواز خواهند کرد. بخش هوانوردی این رژه با طیارات Su-35S، Su-57، طیارات کشفی MiG-31BM و جدیدترین طیارات MiG-31I تکمیل می‌شود.
تاریخ دقیق مرگ هتلر اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2018
تاریخ دقیق مرگ هتلر اعلام شد
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: برای اولین بار هشت طیاره MiG-29SMT بر فراز میدان سرخ به شکل حرف Z در حمایت از پرسنل نظامی روسیه که در عملیات نظامی ویژه در اوکراین شرکت می کنند، پرواز خواهند کرد.
بخش هوایی این رژه با طیارات تیم‌های هوانوردی شوالیه‌ها و سوئیفت‌های روسی در سازند الماس کوبا و همچنین هواپیماهای تهاجمی Su-25 که آسمان را به رنگ‌های سه‌رنگ روسی نقاشی می‌کنند، بسته خواهد شد.
در آگوست 2021، دنیس مانتوروف وزیر صنعت و تجارت اعلام کرد که روسیه توسعه یک پست قوماندانی هوایی جدید را آغاز کرده است که جایگزین Il-80 خواهد شد.
.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала