چین: آلمان سلاح‌های منسوخ شده را به اوکراین فرستاده است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Танк Т-72Б3 команды военнослужащих России во время соревнований танковых экипажей в рамках конкурса "Танковый биатлон-2021"
Танк Т-72Б3 команды военнослужащих России во время соревнований танковых экипажей в рамках конкурса Танковый биатлон-2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2022
عضو شوید
کارشناس مسائل سیاسی چین، گفته است که تجهیزات فرستاده شده آلمان به اوکراین کهنه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سونگ ژون پنگ، کارشناس نظامی چین، در گفتگو با روزنامه گلوبل تایمز، فرستادن تجهیزات نظامی برلین به اوکراین را حل اختلافات داخلی آلمان خواند.
او اظهار داشت که تصمیم برلین برای واگذاری توپ های ضد هوایی Gepard، که "عصر طلایی" آن در دهه 1970 بود، به اوکراین یک سازش برای حل اختلافات داخلی در آلمان است.
پارلمان آلمان روز پنجشنبه با تحویل تسلیحات سنگین به اوکراین موافقت کرد.
Здание Бундестага в центре Берлина, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2022
روسیه 40 دیپلمات آلمان را اخراج کرد
پیشتر، وزیر دفاع این کشور از آمادگی برلین برای ارسال سیستم‌های ضدهوایی به اوکراین خبر داده بود.
کریستینه لامبرشت وزیر دفاع آلمان گفته است که این کشور سلاح‌های سنگین به اوکراین ارسال می‌کند.
به نوشته سایت اشپیگل آنلاین، او در جریان کنفرانسی که سه شنبه گذشته به دعوت وزیر دفاع آمریکا برگزار شده بود، آمادگی کشورش برای ارسال تانک‌های گپارد (Gepard) به اوکراین را اعلام کرده بود.
تانک‌های گپارد مجهز به سیستم‌های ضدهوایی هستند و در عین حال می‌توانند به اهداف روی زمین نیز حمله کنند. شرکت کراوس مافای وگمن آلمان (Krauss-Maffei Wegmann) که تولیدکننده این تانک‌ها است در حال حاضر شماری از آنها را که پیش‌تر در خدمت ارتش آلمان بوده‌اند در انبارهای خود دارد. این تانک‌ها قرار است پس از بازرسی‌های تکنیکی به اوکراین ارسال شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала