لاوروف: روسیه از مزدوران در اوکراین استفاده نمی‌کند

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2022
عضو شوید
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که کشورش از مزدوران در اوکراین استفاده نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربیه اظهار داشت که کشورش از مزدوران در اوکراین استفاده نمی‌کند.
لاوروف در پاسخ به این سوال که آیا روسیه از مزدوران خارجی از جمله از کشور سوریه در اوکراین استفاده می‌کند، گفت: روسیه هرگز از مزدوران استفاده نمی‌کند. سوری‌ها سرگرم موضوعات خود هستند.
وزیر امور خارجه روسیه در پاسخ به این سوال که چرا ترکیه حریم هوایی خود را بسته است، تاکید کرد که مسکو انقره در بسیار از موضوعات با یکدیگر همکاری می‌کنند و همدیگر را می‌فهمند.
ترکیه آسمان خود را بر روی طیاره‌های نظامی و غیرنظامی روسیه به مقصد سوریه، بسته است. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، 28 اپریل، در اظهارنظری درباره این موضوع گفت که انقره یک ماه پیش از مسکو خواسته بود از مسیر هوایی این کشور به مقصد سوریه استفاده نکند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2022
لاوروف زمان پایان عملیات ویژه روسیه در اوکراین را اعلام کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала