Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد اغوا کنندۀ پی‌اس‌جی به ستاره بارسا

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2022
عضو شوید
عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا، پیشنهاد مالی فوق‌العاده از سوی باشگاه پاریسن‌جرمن دریافت کرده و ممکن است با بلوگرانا تمدید نکند.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد، می‌تواند در تابستان امسال به صورت رایگان به باشگاه به باشگاه دیگری بپیوندد و تصور می شود که چلسی شدیداً مشتاق جذب او است.
با این حال تونی خوانمارتی، روزنامه‌نگار SPORT گزارش داده است که پاریسن‌جرمن قهرمان لیگ 1 فرانسه به دمبله پیشنهادی به ارزش 14 میلیون پوند داده و از او خواسته است تا در عرض 20 روز به این پیشنهاد فوق‌العاده پاسخ دهد.
در توییت خوانمارتی که در همین مورد نشر شده، آمده است:"چند روز است که دمبله یک پیشنهاد کتبی از پاریسن‌جرمن روی میز دارد: 17 میلیون خالص سالانه + پاداش امضای قرارداد."
این پیشنهاد در حالی به دست دمبله رسیده که این بازیکن اولویت خود بارسلونا را قرار داده و مدیر برنامه‌هایش در حال چانه‌زنی است تا با سران بلوگرانا به توافق دست یابند و وی در نیوکمپ بماند.
گفته می‌شود که سران بارسلونا به درخواست ژاوی در پیشنهاد جدید شان به دمبله تجدید نظر خواهند کرد زیر سرمربی کاتالانی از ستاره فرانسوی تیمش راضی است و می‌خواهد وی را حفظ کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала