Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و مسی در یک تیم؛ این احتمال جذاب قوت گرفت

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2022
عضو شوید
اریک تن هاگ تمایلی به حفظ رونالدو در منچستریونایتد ندارد و این موضوع ممکن است به یکجا شدن وی با مسی در پاریسن‌جرمن بی‌انجامد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل اریک تن هاگ به صورت رسمی هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفت و قرار است در تابستان آینده شاهد تحول بزرگی در اولدترافورد باشیم.
رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که سرمربی هالندی تمایلی به حفظ ستاره پرتگالی ندارد و ممکن است وی را در فهرست فروشات قرار دهد.
در همین حال پل مرسون بازیکن اسبق فوتبال انگلیس به کریستیانو رونالدو توصیه کرده تا به پی‌اس‌جی برود و زوجی رویایی را با مسی تشکیل بدهد چرا که از نظر او، اریک تن هاگ نمی‌خواهد که رونالدو را حفظ کند.
از سویی هم یونایتد از کسب سهمیه بسیار دور شده و اگر رونالدو در این تیم بماند، فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی نخواهد کرد.
با توجه به این که کریس در آخرین سال‌های فوتبال حرفه‌ای خودش قرار دارد، ممکن تصمیم به ترک اولدترافورد بگیرد و راهی تیمی شود که مدعی اصلی لیگ قهرمانان اروپا باشد.
رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که پاریسن‌جرمن از ماندن امباپه ناامید شده است و ممکن برای به خدمت گرفتن رونالدو دست به کار شود و هواداران فوتبال شاهد بازی مسی و کریس در کنار هم باشند.
رونالدو در فصل جاری 23 گُل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده و نشان داده که در 37 سالگی هم می‌تواند بدرخشد و به تیمش کمک کنند.‌
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала