زاخارووا از گریز تیم دولت بایدن از کاخ سفید خبر داد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: تیم دولت بایدن در حال گریز از کاخ سفید است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: تیم دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا در حال گریز از کاخ سفید هستند.
زاخارووا گفت: "همه در حال گریز هستند. به گفته رسانه‌های امریکایی، بیرون شدن مقام های بلندپایه از کاخ سفید آغاز شده است. دلیلی که کارشناسان در ایالات متحده ارائه می‌کنند، خلق و خوی منحط در پس‌زمینه عدم اعتماد به دولت و بایدن است".
ماریا زاخارووا سخنگوی  وزارت امور خارجه  روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2022
زاخارووا: برای مذاکره برابر با امریکا آماده‌ایم
او همچنین به "میل ناگهانی برای استراحت دولیپ سینگ معاون دستیار رئیس جمهور امریکا در امور امنیت ملی اشاره کرد، که از معمار تحریم های ضد روسیه است".
زاخارووا با اشاره به این موضوع نوشت: "و همانطور که معلوم شد، بسیاری از مردم در یک سال آنجا خسته شدند.
برپایه گزارش رسانه های امریکایی، مشاور ارشد بایدن در روابط عمومی سدریک ریچموند در حال بازنشستگی است و جینا مک کارتی مشاور ارشد آب و هوای بایدن و شماری دیگر از مقام های کاخ سفید قصد دارد آنجا را ترک کنند".
به گفته وی، رسانه های امریکایی همچنین می نویسند، که جان کری، فرستاده ویژه ایالات متحده در امور تغییرات آب و هوایی در این فکر است که آیا این کشتی را پیش از پایان سال ترک کند یا خیر".
او افزوده است، که آنچه در صفوف کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده، می گذرد، و من حوصله نوشتن ندارم. تنها یک مهاجرت گسترده وجود دارد. روئیسان ستاد، سرویس مطبوعاتی از ده ها کارمند کلیدی که پیش از این کار کرده اند الگو خواهند گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала