Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ جانشینی کونته در تاتنهام مشخص شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2022
عضو شوید
در صورتی که آنتونیو کونته به پاریسن‌جرمن برود، سران تاتنهام قصد دارند تا روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا را جانشین وی سازند.
به گزارش اسپوتنیک، سران پاریسن‌جرمن به دلیل حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه و کسب تنها یک قهرمانی در این فصل تصمیم دارند پوچتینو را اخراج کنند.
در روزهای گذشته، شایعاتی راجع به مذاکره باشگاه پاریسن‌جرمن با آنتونیو کونته به گوش رسید و به نظر می‌رسد که این مربی ایتالیایی در پایان فصل تاتنهام را ترک خواهد کرد تا در پاریس به کارش ادامه دهد.
در همین حال نشریه تلگراف مدعی شده که سران تاتنهام آمادگی‌های شان را برای پیدا کردن گزینۀ مناسب برای پُر کردن جای خالی کونته آغاز کرده‌اند و اصلی‌ترین گزینۀ آن‌ها نیز مشخص شد.
بر طبق این گزارش، در صورتی که کونته در پایان فصل از تاتنهام جدا شود، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، جدی‌ترین گزینه‌ تیم لندنی برای گرفتن سُکان هدایت هاتسپر خواهد بود.
مانچینی که تا 2026 با آتزوری قرارداد دارد، اخیراً به دلیل عدم صعود ایتالیا به جام جهانی 2022 قطر، شدیداً تحت فشار بوده و ممکن است وظیفه‌اش را ترک کند و به لیگ برتر فوتبال انگلستان برگردد.
مانچینی قبل از این تجربه هدایت منچسترسیتی را در لیگ برتر دارد و با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала