Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحریم فوتبال روسیه مایۀ تاسف است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2022
عضو شوید
رییس اتحادیه فوتبال اروپا تحریم فوتبال روسیه را تاسف آور خواند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ماهیت تحریم‌های اعمال شده بر فوتبال روسیه و بلاروس را تاسف‌آور خواند.
این مقام ارشد فوتبال اروپا در این باره گفت:
"فوتبالیست‌های روسیه و بلاروس نباید هدف تحریم‌ها باشند زیرا آنها مسئول جنگ نیستند. به همین دلیل است که یوفا تمایل دارد تا حسن نیت خود را ابراز کرده و به طور عملی نشان دهد که تحریم‌ها در رابطه با ورزشکاران و مردم عادی منطقی نیست."
رییس اتحادیه فوتبال اروپا در ادامه گفت:
"تعلیق تیم‌های روسیه و بلاروس از سوی یوفا شاید در آینده نزدیک رفع شود و یوفا به زودی در مورد اینکه باشگاه‌های روسیه می‌توانند در رقابت‌های یوفا شرکت کنند یا خیر، تصمیم‌گیری‌ خواهد کرد."
باشگاه‌های روسی از جمله اسپارتاک مسکو نیز به دلیل این تحریم‌ها از مسابقات اروپایی حذف شدند.
مقامات یوفا قرار است هفته آینده در مورد تحریم‌های اعمالی بر فوتبال روسیه بحث و تبادل نظر کرده و براساس گزارش رسانه‌ها، تمدید این تحریم‌ها محتمل به نظر می‌رسد.
تحریم‌های اعمالی از سوی نهادهای فوتبالی بین‌المللی، بسیاری از فدراسیون‌های جهانی را نیز به بروز اقدامی مشابه وادار کرده و مسابقات ویمبلدون نیز نسبت به محروم کردن تنیسورهای روسیه و بلاروس اقدام کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала