Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پافشاری سرمربی منچستر برای حضور "اریکسن" در الدترافورد

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، سرمربی جدید منچستر یونایتد از تحسین‌کنندگان هافبک دانمارکی سابق تاتنهام و اینتر و فعلی تیم برنتفورد به شمار می‌رود.
به گزارش اسپوتنیک، سران مدیریت باشگاه منچستر یونایتد علاقه خود را به جذب و در اختيار گرفتن کریستین اریکسن در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان ابراز کرده است.
چندی پیش باشگاه انگلیسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال انگلستان، اریک تن هاگ هدایت این تیم شهر منچستر را بر عهده خواهد داشت.
در همین خصوص نیز انتظار می‌رود با چهره‌های جدیدی که مربی هلندی جذب می‌کند، منچستر یونایتد با تغییرات فراوانی رو به رو شود.
کریستین اریکسن در لیست آرزوهای اریک تن هاگ برای حضور در جمع بازیکنان منچستر یونایتد قرار دارد. این مربی هالندی معتقد است که هافبک دنمارکی خریدی ایده‌آل برای آغاز انقلاب در شیاطین سرخ خواهد بود.
هافبک سابق تاتنهام برای ریکاوری بعد از ایست قلبی خود، مدتی را با پیراهن آژاکس به تمرین پرداخت و اریک تن هاگ این شانس را داشت تا مدتی با او از نزدیک همکاری داشته باشد.
کریستین اریکسن در حال حاضر در باشگاه برنتفورد انگلستان توپ می‌زند و با این تیم تا پایان رقابت‌های فصل جاری قرارداد دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала