Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"پپ" میماند تا "هالند" را منچستری کند

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا حاضر است قراردادش را بخاطر آمدن ارلینگ هالند با سیتی تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش ها، پپ گواردیولا با یک "توافق اصولی" برای ماندن در منچسترسیتی تا سال 2025 موافقت کرده است.
گواردیولا که به پایان ششمین فصل خود در سیتی نزدیک میشود و این شانس را دارد تا یک بار دیگر در لیگ بعنوان قهرمانی برسد، 14 ماه بعد قراردادش را سیتیزن ها تمام شود.
طبق گزارش روزنامه سان، به دنبال تمدید قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول، گواردیولا نیز متقاعد شده است که قراردادش را تا سال 2025 با سیتی تمدید کند.
با این حال زمانی که از گواردیولا در نشست خبری روز جمعه در خصوص تمدید با سیتی پرسیده شد وی گفت: "نه نه نه، صادقانه بگویم که من خیلی نگران سه هفته آخر فصل هستم. حالا وقت ندارم."
این در حالیست در صورتی که پپ قراردادش را با سیتی به زودی تمدید کند، احتمال اینکه ارلینگ هالند نیز به اتحاد بی آید نیز زیاد میشود. زیرا این ستاره نروژی بدون شک نمیخواهد کار زیر نظر پپ را از دست دهد.
اوایل این ماه رسانه ها از توافق هالند با سیتی با دستمزد 500 هزار پوند در هفته خبر دادند. دستمزدی که اگر لباس واقعیت را بر تن کند، او را به پردرآمد ترین بازیکن لیگ برتر تبدیل خواهد کرد.
نام ستاره نروژی در حالی به سیتیزن ها گره خورده که رئال مادرید نیز یکی دیگر از مشتریان جدی او به حساب می آید.
هالند که در 87 بازی برای دورتموند 85 گل به ثمر رسانده است، پس از پایان این فصل با بندآزادسازی 64 میلیون پوندی در دسترس برای خرید خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала