Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جایزۀ زامورا به کورتوا می‌رسد؟

© REUTERS / Sergio PerezThibaut Courtois
Thibaut Courtois - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2022
عضو شوید
دروازه‌بان رئال مادرید شانس جدی برای کسب جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا دارد.
به گزارش اسپوتنیک، تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید شانس جدی برای کسب جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا دارد.
کورتوا در این فصل میانگین 0.85 گل خورده در هر بازی را داشته، چرا که 29 گل در 34 بازی دریافت کرده است. بزرگترین رقیبش یاسین بونو از سویا با 22 گل از 28 بازی است که میانگین 0.79 گل خورده را دارد.
رولی از ویارئال با 24 گل خورده از 28 بازی و میانگین 0.86 گل خورده در رده سوم از این حیث قرار گرفته و رمیرو از سوسیه داد با 0.87 گل خورده و 26 گل خورده در 30 بازی، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.
اگر کورتوا در هر چهار بازی پایان فصل بازی و موفق به ثبت کلین‌شیت شود، می‌تواند به رکورد 0.76 گل خورده برسد و جایزه زامورا را دریافت کند.
لبته این به این معنی است که آندری لونین اوکراینی تا پایان فصل بازی نکند، البته اگر بونو در سویا در چهار بازی آینده کلین‌شیت کند قطعأ زامورا از آن خود خواهد کرد.
در هر صورت به نظر می‌رسد که رقابت کورتوا با دروازه‌بان مراکشی یکی از چالش‌های سخت در این چند هفته پایانی باشد. نکته جالب این است که مارک آندره تره‌اشتگن به علت عملکرد ضعیفی که در بارسلونا داشته بین نفرات برتر قرار ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала