Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو سهمیه نگیرد، ستارۀ بزرگش را از دست می‌دهد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
جرارد رومرو، خبرنگار مطرح اسپانیایی مدعی است که اتلتیکومادرید در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، ژائو فلیکس را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید فصل گذشته قهرمان لالیگا شد و به اقتدار چندین سالۀ بارسلونا و رئال مادرید پایان داد. این تیم اما در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند.
روخی بلانکو در حال حاضر با 61 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد اما رئال بتیس 57 امتیازی که در رده پنجم جدول ایستاده، این تیم را تهدید می‌کند و در صورتی که شاگردان سیمئونه در 4 بازی بعدی در رقابت‌های لالیگا لغزشی داشته باشند، ممکن موفق به صعود به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نشوند.
با این حال جرارد رومرو، خبرنگار مطرح اسپانیایی، ادعا دارد که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید، ژائو فلیکس ستاره جوان و پرتگالی خود را از دست خواهد داد.
این ادعا در حالی مطرح می‌شود که اخیراً خورخه مندز مدیر برنامه‌های فلیکس ملاقاتی با هیئت مدیره بارسلونا داشت و رسانه‌های کاتالانی مدعی شدند که در این ملاقات در مورد ستاره پرتگالی صحبت صورت گرفته است.
بارسلونا شدیداً به جذب فلیکس جوان علاقه دارد و همین موضوع سبب شده تا ستاره پرتگالی به حضور در نیوکمپ تمایل نشان دهد. اتلتیکو حاضر نیست تا فلیکس را به حریف مستقیم خودش واگذار کند و این موضوع می‌تواند انتقال وی را به بارسا دشوار کند.
گفته می‌شود که انتقال فلیکس به بارسا، نزدیک به 75 میلیون یورو هزینه دارد و با توجه به شرایط اقتصادی بلوگرانا، انجام این معامله ناممکن است و در تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که تیم کاتالانی چند بازیکن را وارد معامله کند.
بارسلونا در حال حاضر چندین بازیکن مازاد دارد که تیم‌های زیادی خواهان جذب آن‌ها هستند و این احتمال متصور است که بارسا دو بازیکن با مقداری پولی به اتلتیکومادرید پیشنهاد دهد و فلیکس را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала