Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تور آمریکا در خطر لغو؛ رقیب رئال، بارسا و یووه مشخص نیست + عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
بارسلونا برنامه‌ریزی مسابقات پیش فصل خود در آمریکا را در آستانه تغییر می‌بیند، از این رو در تلاش است تا گزینه‌های جایگزین را بررسی کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تور پیش فصلی که قرار بود با حضور بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید برگزار شود به دلیل مشخص نشدن چهارمین تیم، در خطر جدی سقوط قرار دارد. این مسابقات که شامل یک دیدار ال‌کلاسیکو بود که باید در لاس وگاس برگزار می‌شد، حالا ESPN مدعی شده که چندین منبع احتمال لغو مسابقات برنامه ریزی شده را خبر داده‌‌اند.
در مواجهه با این امر که می‌تواند درآمد اضافی در پی داشته باشد، بارسا به دنبال یافتن جایگزینی برای پیش فصل در قالب بازی‌های دوستانه در ایالات متحده است تا کمترین تأثیر را بر درآمد برنامه ریزی شده خود ببیند.
رئال مادرید و یوونتوس نیز در مواجهه به احتمال لغو تور آمریکا، به دنبال گزینه‌های جایگزین خود هستند. سه تیم درگیر در این تور دقیقاً تنها تیم‌هایی هستند که هنوز برای ایجاد سوپرلیگ اروپا تلاش دارند که می‌تواند یکی از دلایل لغو این تور باشد.
حالا باید دید که در صورت تایید نهایی این خبر، بارسا چه راه حل هایی پیدا می‌کند و چه تاثیری بر آمادگی برای فصل آینده دارد. در حال حاضر، بارسا قرار است یک بازی پس از فصل را در استرالیا مقابل یک تیم لیگ A در تاریخ 25 می برگزار کند، اما آنها هنوز برنامه پیش فصل خود را تایید نکرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала