Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست خالی ژاوی در دفاع؛ پیکه دوباره مصدوم شد + عکس

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
جرارد پیکه به دلیل مصدومیت دیگر، بازی با مایورکا را نیمه کاره گذاشت و در دقیقه 27 تعویض شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه دیدار با مایورکا احتمال بازگشت جرارد پیکه و قرار گرفتن در قلب خط دفاعی مورد تردید قرار داشت اما در نهایت این مدافع کاتالان به دلیل ناراحتی در عضلات پای چپ، تمرینات هفته را نتوانست به پایان برساند اما در نهایت صبح یکشنبه نام وی شامل لیست شد و تنها 27 دقیقه در زمین دوام آورد. او مانند بازی مقابل رئال سوسیداد نتوانست 90 دقیقه کامل حضور داشته باشد.
این بازیکن ماه‌هاست که از ناحیه پای چپ خود دچار مشکل می‌شود. در بازی لیگ اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت در 7 اپریل، او در دقیقه 23 مجبور به ترک زمین شد.
به خاطر همین مسائل او بازی مقابل لوانته و کادیز را از دست داد. مقابل رئال سوسیداد برگشت اما 90 دقیقه کامل بازی نکرد و در دقیقه 82 تعویض گردید و در مقابل رایو وایکانو بازیکن تعویضی بود.
روز یکشنبه، پیکه می‌خواست تیم‌اش را برای کسب سه امتیاز و گرفتن جایگاه دوم جدول کمک کند اما از همان ابتدا می‌لنگید و درست نمی‌توانست بدود و سرانجام ژاوی در دقیقه 27 اریک گارسیا را به جای او وارد زمین کرد.
در واقع، در حالی که تمام تیم در حال جشن گرفتن گل ممفیس دیپای بودند، پیکه با ژاوی هرناندز موافقت کرد که بلافاصله از زمین خارج شود. سپس خط دفاعی بلوگرانا از دنی آلوز، آرائوخو، اریک گارسیا و جوردی آلبا تشکیل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала