Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زنی مسلط به هشت زبان مسئولیت‌های "رایولا" را به عهده می‌گیرد

© Sputnik / Евгений Одиноков /  مراجعه به بانک تصاویر نقش زیبای از مارادونای فقید در دیوارهای تخریب شده سوریه Russia Argentina Soccer Maradona Death
نقش زیبای از مارادونای فقید در دیوارهای تخریب شده سوریه  Russia Argentina Soccer Maradona Death - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
رافائل پیمینتا، دستیار مینو رایولای فقید که اهل کشور برازیل است و می‌تواند به هشت زبان صحبت کند، مسئولیت‌های سوپر ایجنت ایتالیایی که اخیراً درگذشت، به عهده خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، مینو رایولای ایتالیایی که مدیربرنامه بسیاری از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال همچون زلاتان ابراهیموویچ، پُل پوگبا و ارلینگ هالند بود، یکی از ثروتمندترین و البته جنجالی‌ترین افراد در زمینه شغلی خود به شمار می‌رفت.
این مدیر برنامه‌های فوتبالی در چند ماه آخر چندین بار در شهر میلان در یک شفاخانه بستری شد و حتی یک بار شایعه مرگ او هم منتشر شد اما او این شایعه را تکذیب کرده بود.
رایولا در نهایت به روز شنبه از دنیا رفت و ستاره‌هایی چون زلاتان ابراهیموویچ، اریک هالند، آلسیو رومانیولی، ماریو بالوتلی، جی‌جی دوناروما، پل پوگبا، ماتیاس دلیخت، مارکو وراتی، روملو لوکاکو نگران ساخت زیرا آن‌ها باید به دنبال مدیر جدیدی باشند تا برای شان مشورت دهد و زندگی حرفه‌ای آن‌ها را سر و سامان ببخشد.
در همین حال نشریه آ.اس گزارش داد که رافائل پیمینتا که می‌تواند به هشت زبان صحبت کند، مسئولیت‌های سوپر ایجنت ایتالیایی را به عهده خواهد گرفت زیرا وی از تمام برنامه‌های رایولا آگاهی داشت و مدت طولانی با وی کار کرده بود.
این خانم که اهل کشور برازیل است، در حوزه حقوق بین الملل تحصیل کرده و با تمام رمز و راز دنیای نقل و انتقالات را می‌داند و می‌تواند با سایر سوپر ایجنت‌ها به خوبی رقابت کند.
در کنار رافائل پیمینتا، وینچنزو رایولا ملقب به انزو که وی نیز در کنار رایولا بزرگ کار کرده، یکی از گزینه‌هایی است که ممکن جانشین استادش شود.
حالا دیده شود که در نهایت چه کسی مسئولیت‌های رایولا را به عهده خواهد گرفت و موکلان وی به چه کسی اعتماد خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала