نیروهای روسیه 36 تاسیسات نظامی در اوکراین را نابود کردند

© Photo / Ministry of defence of the Russian FederationОфициальный представитель Минобороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков во время пресс-брифинга по ситуации в Сирии
Официальный представитель Минобороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков во время пресс-брифинга по ситуации в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
آقای کوناشنکوف تاکید دارد که حدود 700 پهپاد اوکراینی در جریان عملیات ویژه روسیه منهدم شده است.
به گزارش اسپوتنیک، تورن ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه می گوید که موشک های هوایی با دقت بالا به 36 تاسیسات نظامی اوکراین را در یک روز هدف قرار دادند.
او گفت: "موشک‌های با دقت بالا در طول روز 36 مرکز نظامی اوکراین مورد هدف قرار دادند، که در این میان پنج پست فرماندهی و کنترل می باشد".
Мариуполь, за который ведутся бои - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
شکست رژیم سکوت توسط اوکراین در منطقه آزوستال
آقای کوناشنکوف تاکید دارد که حدود 700 پهپاد اوکراینی در جریان عملیات ویژه روسیه منهدم شده است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه می افزاید که شروع عملیات ویژه، 146 فروند هواپیما، 112 هلیکوپتر، 690 هواپیمای بدون سرنشین، 285 سامانه دفاع موشکی، 2760 تانگ و سایر موترهای زرهی، 316 راکت انداز و 1246 هاوان و 2 هزار 578 موتر زرهی نابود شده است.
گفتنی است که روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و ناازی زدایی در اوکراین انجام داده است. همانطور که ولادیمیر پوتین تاکید کرد، هدف آن "حمایت از افرادی است که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته بودند." به گفته وزارت دفاع، حملات نظامی روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی انجام می شود و هیچ جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. هدف اصلی عملیات در این بخش، آزادسازی دونباس می باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала