Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت نامشخص آلابا؛ اتریشی بازی مرگ و زندگی را دست خواهد داد؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
داوید آلابا مدافع اتریشی رئال مادرید هنوز قادر به حضور در تمرینات نیست و این امکان وجود دارد که بازی بازی برگشت برابر منچسترسیتی در دور نیمه‌نهایی را از دست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب این هفته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در دیدار برکشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان منچسترسیتی خواهد بود و با توجه به شکست دور رفت با نتیجه 3-4، کار فوق‌العاده سختی در خانه دارد.
با این حال کهکشانی‌ها ممکن یک غایب بزرگ برای این دیدار حساس داشته باشند زیرا داوید آلابا مدافع اتریشی امروز در تمرینات حضور نداشت و وضعیت نامشخص دارد.
این بازیکن هفته گذشته برابر سیتی مصدوم شد و در پیروزی 0-4 برابر اسپانیول که قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا را قطعی ساخت، حضور نداشت.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که آلابا به بازی برابر سیتی نخواهد رسید و کارلو آنچلوتی مجبور است تا از زوج ناچو و آلابا در برابر شاگردان پپ گواردیولا استفاده کند.
رئال مادرید روز سه شنبه یک بار دیگر در والدبباس تمرین خواهد کرد و آخرین جلسه تمرینی آنها قبل از رویارویی با تیم پپ گواردیولا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهد بود و اگر آلابا در آن تمرین نیز حضور نیابد، غیبت او در بازی چهارشنبه شب قطعی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала