پیلوت روسی یک جنگنده میگ 29 اوکراینی را سرنگون کرد

© Sputnik / Nina Padalko /  مراجعه به بانک تصاویر Истребитель-перехватчик МиГ-31 взлетает во время тренировочного полета в Липецке
Истребитель-перехватчик МиГ-31 взлетает во время тренировочного полета в Липецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
وزارت دفاع: پیلوت روسی یک جنگنده میگ 29 اوکراینی را در نزدیکی اسلاویانسک سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تورن جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پیلوت ارتش روسیه یک جنگنده اوکراینی را سرنگون کرده است.
وی افزود: این جنگنده که میگ 29 اوکراینی بود، در جریان نبرد هوایی در نزدیکی اسلاویانسک سرنگون شد.
علاوه بر این، نیروهای دفاع هوایی دو موشک تاکتیکی Tochka-U (کی‌ان ۲) را در نزدیکی روستای پتروفسکویه در جمهوری خلق لوهانسک و جمهوری خلق دونتسک و همچنین ده هواپیمای بدون سرنشین در مناطق خارکف، خرسون، مناطق زاپوروژیه، و در منطقه سرنگون کردند.
در همین حال موشک های هوا پرتاب با دقت بالا 38 تاسیسات نظامی در چهار پست فرماندهی، 30 پایگاه و منطقه تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات و سه انبار تسلیحات در مناطق پروومایسکی و ایلیچوکا و همچنین موشک ضد هوایی Osa و برعلاوه سیستم و زره پوش MLRS در منطقه آرخانجلوفکا را در یک روز منهدم کردند.
گفتنی است که روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و ناازی زدایی در اوکراین انجام داده است. همانطور که ولادیمیر پوتین تاکید کرد، هدف آن "حمایت از افرادی است که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته بودند." به گفته وزارت دفاع، حملات نظامی روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی انجام می شود و هیچ جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. هدف اصلی عملیات در این بخش، آزادسازی دونباس می باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала