ایتالیا خرید گاز به روبل را پیشنهاد نموده است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Газовое оборудование Колодницкого газового месторождения в Стрыйском районе Львовской области
Газовое оборудование Колодницкого газового месторождения в Стрыйском районе Львовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
وزیر ایتالیا پیشنهاد نمود که به شرکت ها اجازه داده شود تا برای چند ماه هزینه گاز را به روبل پرداخت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، روبرتو سینگولانی، وزیر نوسازی و تحول محیط زیست ایتالیا، پیشنهاد نموده است که به شرکت ها اجازه داده شود تا حداقل برای چند ماه هزینه گاز را به روبل پرداخت کنند.
روسیه کارمند سفارت ایتالیا  را اخراج می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
روسیه کارمند سفارت ایتالیا را اخراج می‌کند
او گفت: "من فکر می کنم حداقل برای چند ماه خوب است که به شرکت ها اجازه دهیم تا پرداخت گاز روسیه را به روبل ادامه دهند، در حالی که ما چارچوب قانونی و عواقب آن را درک می کنیم."
وزیر همچنین گفت که از کمیسیون اروپا تأیید سریع و واضح می خواهد که شرکت های انرژی همچنان می توانند پرداخت ها را به روبل انجام دهند.
پیش از این، کمیسیون اروپا گفته بود که آنها درخواست روسیه برای پرداخت پول گاز به روبل را "تلاشی برای تجزیه اتحادیه اروپا" می دانند.
آنها همچنین خاطرنشان کردند که اطلاعات در مورد اینکه چند شرکت اتحادیه اروپا مایل به پرداخت هزینه گاز روسیه به روبل هستند، ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала