ترامپ: بایدن بیشتر از "5 بدترین رئیس جمهور ها" به آمریکا آسیب زد

© AFP 2023 / BRANDON BELLترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد
ترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر به انتقاد از دولت بایدن پرداخت و گفت او بیشتر از "5 بدترین رئیس‌جمهورها به آمریکا آسیب زده است.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که جو بایدن حریف سیاسی او و رئیس جمهور فعلی، در کمتر از یک سال و نیم، آسیب‌هایی به کشور وارد کرده که در مجموع "پنج نفر از بدترین رئیس‌جمهور های" این کشور نمی‌توانستند انجام دهند.

ترامپ در بین هواداران خود در ایالت نبراسکا گفت: "می‌توانید پنج تن از بدترین رئیس‌جمهورهای تاریخ آمریکا را انتخاب کنید، آن‌ها را کنار هم بگذارید و آن‌ها نتوانستند و آسیبی را که بایدن فقط ظرف 16 ماه به کشور ما وارد کرد."

ترامپ با اشاره به موضوعاتی که در دستور کار جهانی قرار دارد، جانشین دموکرات خود را نیز مسئول رویدادهای اوکراین دانست. رئیس جمهور سابق آمریکا خاطرنشان کرد که این وضعیت مملو از پیامدهای خطرناک برای کل جهان است که از جمله آن خطرات می تواند آغاز یک جنگ جهانی جدید باشد.

ترامپ در ادامه افزود: "کشور ما به سمت جهنم می رود اما ما آن را درست خواهیم کرد. فقط امیدوارم برای این کار دیر نشده باشد. آنچه در اوکراین اتفاق افتاد بسیار خطرناک است و می تواند برای کل جهان خطرناک باشد. این می تواند به یک جنگ جهانی جدید تبدیل شود. کشور ما اکنون توسط افرادی اداره می شود که می توانند وضعیت را به یک جنگ جهانی بکشانند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала