Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق بارسا با ستاره والنسیا + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر والنسیا
والنسیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا با کارلوس سولر ستاره 25 ساله والنسیا به توافق رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال بارسلونا برسر انتقال کارلوس سولر از والنسیا به توافق رسید و برای به خدمت گرفتن او در تابستان، مبلغ 20 میلیون خواهد پرداخت.
ظاهراً دبیرخانه فنی بارسا قبلاً با والنسیا قرارداد بسته بود که برای این هافبک 25 ساله مبلغ 20 میلیون یورو پرداخت می‌کرد.
طبق گزارش آ اس این به معنای فروش فرانکی دی یونگ است که خوان لاپورتا مایل است او را در بازار بعدی در بدل پول نقد بفروشد.
باشگاه کاتالانی انتظار دارد که برای این بازیکن هالندی چیزی حدود 70 میلیون بگیرد که هدف اریک تن هاگ در پروژه جدیدش با منچستریونایتد است.
در رسانه‌ای اسپورت چند روز پیش گزارش شد که بارسا از نزدیک وضعیت سولر را دنبال می‌کند، البته بارسلونا خوزه لوئیز گایا دیگر فوتبالیست والنسیا را در دستور کار برای تقویت دفاع چپ‌اش قرار داده است.

باشگاه والنسیا در اقدامی غیرمنتظره و در سایت رسمی خود با یک بیانیه به ادعای آ اس واکنش نشان داد و اعلام کرد: "در خصوص اطلاعاتی که آ اس روز دوشنبه منتشر کرد، والنسیا صراحتا توافق یا مذاکره با باشگاه بارسلونا برای انتقال کارلوس سولر را تکذیب می‌کند. باشگاه در حال حاضر مشغول مذاکره کردن با این بازیکن و نمایندگانش برای تمدید قرارداد است."

این در حالی‌ست که قرارداد سولر با والنسیا در سال 2023 به پایان می‌رسد و او در حال حاضر تمدید نکرده است. با اضافه شدن فرانک کسیه؛ کارلوس سولر نیز به جمع بوسکتس، پدری، گاوی و نیکو در فهرست هافبک‌های بارسا برای فصل 2022/23 اضافه خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала