Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ تیم‌های روسی در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا حضور نخواهند داشت

© REUTERS / John SibleySoccer Football - Russia v Portugal - FIFA Confederations Cup Russia 2017 - Group A - Spartak Stadium, Moscow, Russia - June 21, 2017 Russia fan arrives before the match
Soccer Football - Russia v Portugal - FIFA Confederations Cup Russia 2017 - Group A - Spartak Stadium, Moscow, Russia - June 21, 2017 Russia fan arrives before the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا رسماً اعلام کرد که تیم‌های روسی در دو رقابت مهم باشگاهی که تحت نظارت این نهاد برگزار خواهد شد، حضور نخواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک، یوفا از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین محدودیت‌های زیادی بر ورزش روسیه و به خصوص فوتبال وضع کرده است و این محدودیت‌ها همچنان ادامه داد.
این نهاد در نخستین گام بازی‌های تیم ملی روسیه در دور پلی آف جام جهانی را لغو کرد و در ادامه میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از سن‌پیترزبورگ گرفت و به پاریس منتقل کرد.
اتحادیه فوتبال اروپا در ادامه تیم‌های باشگاهی کشور روسیه را نیز از رقابت‌های اروپایی محروم کرد و در تازه‌ترین مورد اعلام کرده که این محرومیت در مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا اجرا خواهد شد و هیچ تیم‌ روسی نمی‌تواند در این دو رقابت مهم که تحت نظارت یوفا برگزار می‌شود، اشتراک کنند.
همچنان تیم فوتبال زنان روسیه از اشتراک در جام ملت‌ها محروم و درخواست روسیه برای میزبانی از رقابت‌های یورو در سال 2028 و 2032 رد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала