Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی و بایرن در آمریکا به مصاف هم می‌روند + عکس

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
منچسترسیتی در یک رقابت دوستانه به مصاف بایرن مونیخ و کلاب آمریکا خواهد رفت تا خودش را برای فصل 2022-2023 آماده کند.
به گزارش اسپوتنیک، فصل 2021-2022 در هفته‌های پایانی خود قرار دارد و تیم‌ها برای فصل 2022-2023 آمادگی‌ می‌گیرند. بسیاری از تیم‌های مطرح اروپا، مکان و حریف خود را برای بازی‌های دوستانه در تور پیش فصل را فاش ساخته اند و قرار است در یک قاره دیگر اردوی تمریناتی برگزار کنند.
در همین حال منچسترسیتی تایید می‌کند که در تابستان امسال بازی‌های دوستانه پیش فصل خودش را در ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد کرد تا برای فصل جدید آماده شود.
تیم لیگ برتری در اولین بازی دوستانه بین‌المللی خود در تور پیش فصل به مصاف تیم مکزیکی کلاب آمریکا و در ادامه به مصاف بایرن مونیخ آلمان خواهد رفت.
این مسابقات در ماه جولای در هیوستون، تگزاس و گرین بی، ویسکانسین برگزار می‌شود.
در بیانیه باشگاه منچسترسیتی که در همین مورد نشر شده، آمده است: "منچستر سیتی برای دو بازی دوستانه پیش فصل به منظور آماده سازی برای فصل 2022/23 به آمریکا سفر خواهد کرد."
سیتی در بازی اول خود به روز چهارشنبه، 20 جولای، ساعت 19:30 در ورزشگاه NRG با کلاب آمریکا و سپس در جام ایالات متحده آمریکا در گرین بی به مصاف اف سی بایرن مونیخ خواهد رفت. این بازی در روز شنبه، 23 جولای، ساعت 18:00 در زمین لامبو برگزار خواهد شد و اولین مسابقه فوتبالی خواهد بود که در استادیوم تاریخی فوتبال آمریکا.
سیتی در حالی از این تور پیش فصل خبر می‌دهد که در دو سال آخر به دلیل محدودیت‌های کرونایی، سفر بیرون از انگلستان نداشت و تمرینات آمادگی پیش فصل را در انگلیس برگزار کرده‌بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала