Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش مخالف‌ها با محرومیت تنیسوران روس؛ "اندی ماری" به جمع نادال و جوکوویچ پیوست

CC0 / / Une raquette de tennis
Une raquette de tennis  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
اندی ماری تنیسور اسکاتلندی، با طرح دولت بریتانیا برای محروم کردن بازیکنان روسی و بلاروسی از ویمبلدون مخالف کرد و آن را نادرست خواند.
به گزارش اسپوتنیک، مسابقات تنیس ویمبلدون تا دو ماه دیگر برگزار خواهد شد و مقامات این مسابقات معتبر چند روز قبل اعلام کردند که به دلیل حمله ویژه نظامی روسیه در اوکراین به ورزشکاران روسی و بلاروسی اجازه اشتراک در این رقابت‌ها را نخواهند داد.
اندی ماری تنیسور اسکاتلندی و مرد شماره یک سابق این ورزش، با طرح دولت بریتانیا برای محروم کردن بازیکنان روسی و بلاروسی از ویمبلدون مخالف کرد و آن را نادرست خوانده است.
او در این مورد به رسانه‌های انگلیسی و به خصوص گاردین گفت:" فکر نمی‌کنم پاسخ درستی وجود داشته باشد. من با برخی از بازیکنان روسیه صحبت کرده‌ام. من با برخی از بازیکنان اوکراینی هم صحبت کرده‌ام. من واقعا برای بازیکنانی که اجازه بازی ندارند احساس ناراحتی می‌کنم و متوجه می‌شوم که این برای آنها ناعادلانه است. برخی از افرادی را که در ویمبلدون کار می‌کنند نیز می‌شناسم و می‌دانم که در موقعیت سختی قرار داشتند. من برای همه احساس ناراحتی می‌کنم، برای بازیکنانی که نمی‌توانند بازی کنند، راستش من از هیچ‌کسی حمایت نمی‌کنم."
در همین حال رافائل نادال که دو عنوان از 21 عنوان گرند اسلم تک نفره خود را در ویمبلدون کسب کرده است، این محرومیت را "بسیار ناعادلانه" خوانده است.
این در حالی‌ست که ورزشکاران روس در رده‌بندی بهترین تنیسوران جهان در رده‌های بسیار خوبی قرار دارند و شانس بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی ویمبلدون دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала