Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موضع نهایی رئال در رابطه به جذب هالند مشخص شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2022
عضو شوید
رامون آلوارز، خبرنگار مارکا می‌گوید که رئال مادرید از جذب ارلینگ هالند منصرف شده و در تابستان تلاشی برای به خدمت گرفتن وی نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، یکی از بازیکنانی است که با درخشش خودش در بوندسلیگا، توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ را به خود جلب کرده و همه تیم‌های مطرح اروپایی، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن اند.
رسانه‌ها مدعی اند که ماشین گُلزنی دورتموند تمایل به پیوستن به رئال مادرید و منچسترسیتی دارد و می‌خواهد به فوتبالش در یکی از این دو باشگاه ادامه دهد.
با این حال رامون آلوارز، خبرنگار مارکا می‌گوید که کهکشانی‌ها از جذب این بازیکن جوان منصرف شده‌اند و در تابستان تلاشی برای به خدمت گرفتن وی نخواهد کرد.
طبق این گزارش، سران رئال مادرید نگران مصدومیت‌ این بازیکن اند و احساس می‌کنند که هزینه کردن نزدیک به 150 میلیون یورو برای بازیکنی که بازی‌های زیادی را در این فصل از دست داده‌است، ریسک بسیار بزرگی خواهد بود.
این در حالی‌ست که قبل از این گزارش شده بود که سیتی بند فسخ 63 میلیون پوندی هالند را فعال خواهد کرد و وی را با قراردادی که احتمالاً پنج ساله است و دستمزد 500000 پوند در هفته گنجانیده شده، به خدمت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала