Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "سخت است، اما با برنابئو می‌توانیم کاری انجام بدهیم"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید یک روز مانده به بازی تیم‌اش برابر سیتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تنها 4 روز پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، این تیم قرار است در سانتیاگو برنابئو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی را برگزار نماید.
یک روز قبل از این بازی کارلو آنچلوتی در نشست خبری حاضر شد تا درباره بازی فردا صحبت کند.
وضعیت تیم:
"تیم خوب، با انگیزه و متمرکز است. ما یک چالش بزرگ داریم، فُرصتی برای بازی یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان. می‌دانیم که بازی چقدر سخت خواهد بود، اما ما به خود باور داریم. مساوی احتمال زیاد است اما قصد داریم نقاط ضعف را فردا برطرف کنیم."
بحث فوتبال برای غلبه بر تساوی:
"دو تیم با کیفیت عالی قرار است به مصاف یکدیگر بروند، چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی متفاوت هستند. اگر به نیمه نهایی، فینال یا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیدید، فقط به خاطر قلب شما نیست، اگرچه شخصیت بخش مهمی است زیرا به شما اجازه می‌دهد کیفیتی را که دارید نشان دهید. جنبه‌های مهم زیادی وجود دارد: کیفیت فردی، تعهد جمعی... شما به همه چیز نیاز دارید، فقط بخشی از آن در لیگ قهرمانان اروپا ارزش ندارد. بُردن بازی فردا فقط یک موضوع نیست، از انجام کار در برنابئو مطمئن هستم."
دریافت 99 شوت به سمت دروازه در دور حذفی:
"اگر بلاک پایین بزنیم، 99 شوت دریافت نمی‌کنیم. اگر وارد محوطه جریمه شویم، 99 بار به سمت ما شلیک می‌کنند. گاهی اوقات شما باید ریسک کنید و ما کیفیت انجام آن را داریم چ، به همین دلیل است که در آن بازی‌ها او می گوید ما گل‌های زیادی هم زده‌ایم."
بازگشت کاسمیرو
"بازگشت او به ما کمک می‌کند، جنبه دفاعی را تقویت می‌کند که در آن باید پیشرفت کنیم، همچنین در تعهد جمعی، بهتر به عنوان یک بلوک حرکت کنیم، فشرده‌تر باشیم... ما روی جنبه دفاعی کار کرده‌ایم. فکر می‌کنم ما شاهد بهبود خواهیم بود."
تاریخ می‌تواند کمک کند؟
"نه، هر مسابقه داستان خود را دارد. آنها یک مزیت دارند، ما آن را می‌دانیم و این به ما بستگی دارد که بهتر عمل کنیم. فکر می‌کنم دشوار است، اما پس از قهرمانی در لالیگا و با برنابئو ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم."
بهبود بخشیدن وینیسیوس
"در این فصل موقعیت او تغییر نکرده است، چیزی که بهبود یافته، تمام کردن است. او بسیار خونسردتر، آرام‌تر است، او وقت خود را صرف تصمیم گیری در مورد عادلانه‌ترین چیز می‌کند. این یک جنبه فنی یا تاکتیکی نیست، زیرا من موقعیت او را تغییر نداده‌ام. به بلوغ رسیده و به او اعتماد به نفس داده‌ام. او یکی از کسانی است که بیشترین بازی را انجام داده است."
تردید در مورد والورده یا رودریگو
"من شک ندارم. آلابا نمی‌تواند بازی کند، او برای بازی آماده نیست. این می‌تواند یک بازی طولانی باشد، بنابراین مهم نیست که چه کسی بازی را شروع می‌کند که چه کسی آن را به پایان می‌رساند."
تغییر نحوه دفاع با ناچو در نبود آلابا
"نه، این بخش تغییر نمی‌کند. این یک کار دفاعی جمعی است. آلابا قطعه مهمی است، اما ناچو نیز بسیار خوب عمل کرده و تجربه دارد و من مطمئن هستم که فردا عملکرد خوبی خواهد داشت."
دست کم گرفتن کار انجام داده‌ی رئال
"نمی‌دانم. باشگاه، هواداران و بازیکنان برای مربیان رئال مادرید ارزش قائل شده‌اند که مهم‌ترین چیز است زیرا آنها افرادی هستند که شما را قضاوت می‌کنند. سپس همه حق دارند نظر خود را بیان کنند."
مودریچ این فصل
"او تغییری نکرده است. اگر بخواهم بازیکنان را مقایسه کنم، تغییرات بیشتری را در بنزما می‌بینم. ممکن است با مودریچ چیزی که تغییر کرده تصور سایر بازیکنان از او باشد. او یک حرفه‌ای فوق العاده با تاکتیک و فیزیکی فوق العاده با کیفیت فنی است."
از همان دقیقه اول به سیتی بروید

"بازی باید کامل باشد. بلوک پایین باید بهتر از بازی اول باشد، فشار باید به خوبی انجام شود تا از پاس‌های بین خطوط و انتقالات جلوگیری شود. ما قرار نیست بازی با بلاک کم را پیشنهاد کنیم، این مطمئنا، اما در برخی از لحظات مسابقه اینطور خواهد بود. یعنی بازی باید کامل شود."

50 گلی که از بنزما خواسته بودید
"او خیلی خوب کار کرده، وینیسیوس نیز خیلی پیشرفت کرده است. آسنسیو گلزنی کرده، مودریچ و کروس گل زده‌اند. گاهی اوقات ما در مقابل تیم‌های بسیار نزدیک به دلیل نداشتن مهاجم بلند قد مشکل داشتیم، اما اخیرا با تحرک بیشتر و با حرکات بیشتر بدون توپ این مشکل را برطرف کردیم. "
فودن
"او فوق العاده و بسیار جوان است. او یک حرفه‌ای عالی خواهد داشت. او بسیار خطرناک است، یکی از بهترین استعدادهای انگلیس در حال حاضر."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала