Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسر امری در آستانه بازی با لیورپول؛ کوکلین، مورنو و پینو مصدوم شدند

© Photo / Twitter/ Villarreal CFباشگاه ویارئال اسپانیا The Spanish football club Villarreal has won the UEFA Europa League, beating England's Manchester United in the penalty shootout.
باشگاه ویارئال اسپانیا    The Spanish football club Villarreal has won the UEFA Europa League, beating  England's Manchester United in the penalty shootout. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
در حالی‌که ویارئال امشب در زمین خودی از لیورپول میزبانی می‌کند اما سه ستاره مهم و کلیدی این تیم به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ امشب اولین دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم فوتبال ویارئال و لیورپول در ورزشگاه دلا سرامیکا برگزار خواهد شد اما برای این دیدار دست اونای امری خالی‌ست زیرا سه ستاره کلیدی خود "آلبرتو مورنو، یرمی پینو و فرانسیس کوکلین" را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
این تیم در حالی‌که بازی رفت را 2-0 شکست خورده بود، امشب کار آسانی نخواهد داشت. گرچه یک چالش پیچیده به نظر می‌رسد اما غیرممکن نیست، برای تیمی که قصد دارد رویای یک شب بزرگ اروپایی را در سر داشته باشد زیرا زیردریایی‌های زرد می‌خواهند دست در دست هواداران شان به اولین فینال شان برسند.
با مصدومیت سه ستاره مهم این تیم و غیبت آنها در این دیدار، سوال بزرگ این است که آیا سرمربی قرار است از بازیکن شگفتی آفرین خود مانند جرارد مورنو در ترکیب اصلی استفاده می‌کند یا خیر. مهاجم کاتالانی در آستانه ورود به جمع یازدهم است که نشان می دهد حضور او در آن اجباری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала