Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ ویارئال – لیورپول؛ نخستین فینالیست امشب مشخص می‌شود!

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری یک دیدار پیگیری می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، چهره اولین فینالیست فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه سرامیکا مشخص خواهد شد، جایی که ویارئال شگفتی‌ساز از ساعت 12:30 به وقت کابل بساط پذیرایی از لیورپول یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را پهن خواهد کرد.
شرایط دو تیم:
ویارئال؛
برخلاف دیدار مقابل بایرن‌مونیخ، نمایش ویارئال در دیدار رفت مقابل لیورپول چنگی به دل نزد. به نظر می‌رسد توان زیردریایی زرد در همین حد بوده و راهیابی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بهترین دستاوردشان خواهد بود.
با این حال نتیجه بازی رفت روی کاغذ قابل جبران است، اما حریف تیمی خطرناک در ضدحملات خواهد بود. ویارئال در صورت حذف از لیگ قهرمانان فصل بعد هم غایب خواهد بود، چرا که بعید است دیگر بتوانند فاصله 9 امتیازی با تیم چهارم جدول لالیگا را جبران کنند.
لیورپول؛
این که لیورپول یک جام تا اینجای فصل گرفته و فرصت دارد 3 جام دیگر بگیرد، نشان می‌دهد موفق‌ترین و آماده‌ترین تیم فعلی اروپا هستند. با این حال فشردگی مسابقات شاید برخی از این جام‌ها را از تیم یورگن کلوپ بگیرد.
لیورپول که فینالیست جام‌حذفی انگلیس است و در لیگ برتر هم شانس قهرمانی دارد، می‌تواند بعد از 3 فصل دوباره فینالیست این مسابقات شود و به پاریس برسد. تیم کلوپ با حفظ همین کیفیت بازی شانس اول قهرمانی خواهد بود.
دیدار رفت تیم‌های ویارئال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد و شاگردان کلوپ موفق شدند با نتیجه 2 بر یک شاگردان امری را شکست دهند.
لیورپولی‌ها در 5 بازی آخر خود موفق به کسب 5 پیروزی شده اند، اما ویارئالی‌ها در 5 بازی آخر خود موفق به کسب 2 برد، 2 شکست و یک تساوی شده است.
آرنو خرونفلد دانجوما با به ثمر رساندن 6 گل و یک پاس گل در 11 مسابقه بهترین بازیکن ویارئال در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.
در آنسوی میدان محمد صلاح موفق به ثمر رساندن 8 گل و یک پاس گل در 11 بازی شده و بهترین بازیکن لیورپول در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید.
این 2 تیم تاکنون 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم لیورپول 2 برد و سهم ویارئال یک برد بوده است.
مصدومان و محرومان
آلبرتو مورنو بازی برگشت را هم قطعاً از دست داده. فرانسیس کوکلن، جرارد مورنو و یرمی پینو هم مشخص نیست بتوانند برای ویارئال بازی کنند. روبرتو فیرمینو تنها مصدوم لیورپول است که البته شاید او به این بازی برسد.
ترکیب احتمالی دو تیم
ویارئال: رولی، فویت، آلبیول، تورس، استوپینیان، چوکووئزه، کاپوئه، پارخو، تیگروس، لوسلسو و دانجوما
لیورپول: آلیسون، آرنولد، کوناته، فان‌دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، تیاگو، دیاس، صلاح و مانه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала