Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو پس از پیروزی منچستریونایتد + عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی منچتسریونایتد به پیروزی شب گذشته تیمش مقابل برنتفورد واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب هفته سی و پنجم مسابقات لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاهی خانگی خود اولدترافورد میزبان برنتفورد بود.
در این بازی، کریستیانو رونالدو در دقیقه 44 توانست دروازه برنتفورد را باز کند، اما داور با کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد.
رونالدو که عطش زیادی برای گلزنی در این دیدار داشت در دقیقه 61 موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم شیاطین سرخ را در این دیدار به ثمر برساند.
در پایان این بازی، دوربین ها روی صورت کریستیانو رونالدو متمرکز بودند و جمله "من تمام نشده ام" را شکار کرده اند. رونالدو پس از پایان بازی پستی در صفحۀ فیسبوک نوشت:
"یک بار دیگر شاهد حمایت فوق العاده هواداران از سکوها بودیم. می خواهم از فرصت آخرین بازی این فصل در اولدترافورد استفاده کرده و از حمایت شگفت انگیز هواداران تشکر کنم، که فصل سختی را تحمل کردند و هرگز پشت ما را خالی نکردند."
فوق ستاره پرتگالی شیاطین سرخ در ادامه نوشت:
"ممنونم. حمایت شما یک دنیا ارزش دارد و هدف ما این است که هر روز بهتر شویم، تا بتوانیم به چیزی که می خواهیم برسیم: شکوه منچستریونایتد!"
با روی کار آمدن اریک تن‌هاگ روی نیمکت منچستر از فصل بعد، آینده رونالدو هم در این تیم نامشخص است. پیش از این گزارش هایی های در خصوص احتمال جدایی و حتی بازگشت او به رئال مادرید نیز منتشر شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала