Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاداش فوق العاده‌ی تاتنهام در صورت کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
در صورتی که تیم فوتبال تاتنهام بتواند برای فصل بعد لیگ قهرمانان کسب سهمیه نماید، بازیکنان این تیم پاداش 3.5 میلیون پوندی دریافت می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تاتنهام از فصل 2019-2020 در رقابت‌های برتر فوتبال اروپا / UCL بازی نکرده اما با کونته فعلا این امیدواری ایجاد شده که آنها بتوانند جایگاه شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را مسجل نمایند. اما آنها با رقبای لندنی و جدی چون آرسنال و چلسی رودررو هستند.
حالا اسپورت میل مدعی شده که اگر تیم کونته بتواند به صورت مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را کسب نماید، بازیکنان‌ پاداشی در حدود 3.5 میلیون پوند دریافت می‌کنند.
این تیم برای ماندن در جایگاه چهارم پاداشی بیش از 1 میلیون پوند خواهد گرفت، اگر سوم شود بیش از 1.5 میلیون پوند اعطا خواهد شد. اما اکثر برنامه پاداش پیچیده تاتنهام در طول فصل برای ایجاد انگیزه در هر بازی و امتیاز در طول فصل پخش می‌شود، با مبلغی که پس از هر نتیجه به جایزه اضافه می‌شود، بستگی به موقعیت تاتنهام و حریفان در لیگ در زمان هر بازی دارد.
در مجموع، بازیکنان اسپرز اگر بتوانند در جمع چهار تیم برتر این فصل به پایان برسند، حدود 3 میلیون پوند به دست خواهند آورد. سپس پاداش بر اساس حضور و دقایق بازی، بین تیم تقسیم خواهد شد.
علاوه بر این، گفته می‌شود که تعدادی از بازیکنان تاتنهام در قراردادهای خود با پاداش‌های شخصی جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا مذاکره کرده‌اند.
به طور مشابه، آنتونیو کونته سرمربی تیم نیز در قراردادش پاداش حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. درآمد بادآورده ژوزه مورینیو سرمربی سابق تاتنهام برای راهیابی به این رقابت‌ها 2 میلیون پوند بود و منابع نشان می‌دهند که جایزه کونته "مشابه" است.
دنیل لوی رئیس تاتنهام؛ به خاطر پاداش دادن به بازیکنانش با قراردادهای نقدی بسیار با انگیزه شناخته شده است و اگر باشگاهش بتواند جایگاه خود را در میان جدول برتر فوتبال انگلیس بازیابد بار دیگر بازیکنان‌اش را پاداش خواهد داد.
همچنان اسپورت میل در ماه مارچ فاش کرد که بازیکنان آرسنال در صورت حضور در جمع چهار تیم برتر این فصل، هر کدام تا 500.000 پوند پاداش خواهند گرفت که نشان می‌دهد برنامه پاداش آنها از رقیب همیشگی تاتنهام سودآورتر است.
چلسی با این حال، در مورد پاداش جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا با بازیکنان‌اش مذاکره نکرده است. برنامه پاداش باشگاه استمفورد بریج فقط برای بردن جام‌ها پرداخت می‌شود.
آبی‌ها در حال حاضر در رده سوم قرار دارند و سه امتیاز با آرسنال رده چهارمی و پنج امتیاز بیشتر از تاتنهام که تنها با چهار بازی باقی مانده در رده پنجم قرار دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала