Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: "شکست 4-0 رئال به بارسا را در هایلایت دیدم" + عکس

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی برای صحبت در مورد بازی پیش رو برابر رئال مادرید در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی قبل از دیدار برگشت تیم‌اش مقابل رئال مادرید در نیمه نهای لیگ قهرمانان اروپا، امروز در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

پپ در مورد این‌که برای رئال تونل افتخار می‌زند گفت: "این لیگ قهرمانان است و یوفا قوانین خود را دارد و ما قبلاً به آنها تبریک می‌گوییم."

پپ در ادامه از این‌که شکست 4-0 رئال برابر بارسلونا در لیگ می‌توانست به او کمک کند تا برای بازی برگشت نیمه نهایی چهارشنبه آماده شود گفت: "من آنرا در بالای صفحه دیدم، راستش را بگویم که بازی زنده تماشا ندیدم. آن را از طریق هایلایت دیدم. بنزما بازی نکرد، کارلو کار متفاوتی انجام داد. به همین دلیل است که نمی‌توانم چیزی به دست بیاورم. آن مسابقه برای بازی ما چیزی نخواهد داشت."

پپ اطمینان داد که با ژاوی هرناندز بازیکن سابق‌اش در بارسلونا در مورد بازی مقابل رئال صحبت نکرده است: "ما رابطه خوبی با هم داریم، اما او بازیکنانی دارد که من ندارم و بالعکس."

گواردیولا با اشاره آنچلوتی سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: "به او بابت قهرمانی در لیگ اسپانیا تبریک می‌گویم. من این کار را کردم، او هفته گذشته این کار را کرد، او در سراسر جهان، در کشورهای بزرگ فوتبال، در تیم‌های فوق العاده حضور داشته است. او یک فرد استثنایی است. ما سال‌ها با هم آشنا بودیم و او همیشه آرام است، احساسات خود را کنترل می‌کند."

سرمربی سیتی اهمیت تجربه‌اش در مورد رسیدن سیتی تا فینال و شکست برابر چلسی را کم اهمیت جلوه داد و برعکس آنرا تجربه خوب توصیف کرد که دوباره تیم وی اشتباهات آن دیدار را تکرار نکند: "اگر در سال‌های گذشته آنجا بودیم یا نبودیم، می‌توانست کمک کند اما تضمینی نیست. باید ببینیم بازیکنان چگونه بلند می‌شوند. فردا، آنها چگونه خواهند بود. همه اینها تضمین نمی‌کند که ما خوب بازی نخواهیم کرد. ما می‌دانیم که باید در بهترین سطح خود بازی کنیم تا برای دومین سال متوالی در فینال باشیم."

پپ در مورد بازی برگشت در برنابئو گفت: "این یک آزمون عالی است، شانس بزرگی است، ما هر دو در نیمه نهایی هستیم، باید خودمان را پیدا کنیم تا به فینال برسیم. در این بازی‌ها کنترل لحظات وجود خواهد داشت. قرار نیست 90 دقیقه یکسان باشد."

گواردیولا افزود: "بازی اول یک بازی لحظه‌ای بود. ما خوشحال رفتیم، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم، اما بدتر هم. در هر صورت، می‌دانستیم که این موضوع در هر دو بازی قطعی می‌شود. برای حذف مادرید باید انجام دهید."

سرمربی سیتیزن‌ها اعلام کرد: "جان استونز به این مسابقه نمی‌رسد و به مادرید سفر نمی‌کند، ولی کایل واکر توانست روز سه شنبه تمرین کند و می‌تواند به مادرید سفر کند تا بخشی از تیم باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала