Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای نشریه بیلد؛ امباپه تصمیم نهایی‌اش را گرفت!

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2022
عضو شوید
رسانه معتبر آلمانی، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را تمام‌شده می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، مهاجم ملی پوش پاری‌سن‌جرمن یکی از مهم‌ترین سوژه‌های نقل‌وانتقالات تابستان 2022 است که طبق ادعای نشریه بیلد آلمان، این ستاره تصمیمش را گرفته است.
این نشریه در خبری بحث برانگیز مدعی شد که امباپه با باشگاه رئال‌مادرید توافق کرده تا تابستان به‌عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم اسپانیایی شود.
طبق ادعای بیلد، همه‌ چیز برای انتقال ام باپه به رئال مادرید تمام شده است و تنها مسئله باقی‌مانده، زمان اعلام رسمی انتقال است.
پیش از این گفته می‌شد امباپه با حضور احتمالی زین‌الدین زیدان در پاری‌سن‌جرمن، قراردادش را تمدید خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد تلاش باشگاه فرانسوی برای راضی کردن ستاره ملی‌پوش ثمربخش نبوده.
هفته گذشته بود که تلگراف گزارش داد مذاکرات مادر کیلیان ام باپه با ناصر الخلیفی خیلی خوب پیش رفته و باشگاه پاریسی امیدوار است ستاره 23 ساله‌ی خط حمله خود را حداقل برای دو سال دیگر حفظ کند.
از سوی هم، اخیرا مارکا گزارشی در این‌رابطه منتشر کرد که بر این اساس، باشگاه مادریدی از قبل با امباپه به توافق نهایی رسیده ولی ستاره فرانسوی قصد ندارد تا پایان فصل و با وجود قطعی شدن قهرمانی تیمش، جدایی خود را اعلام کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала